Prs(Elinthemagicwitch)
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Prs(Elinthemagicwitch)
|
Borttagen
|
"Förlåt! Det såg bara så roligt ut!" Lei fnissade till men gjorde allt för att hålla minen.
28 jan, 2014 12:40
|
|
Borttagen
|
" Haha jättekul.., mumlade han.
28 jan, 2014 12:41
|
|
Borttagen
|
"Det är faktiskt kul! Erkänn att du såg heltokig ut i den där skjortan!" retades Lei.
28 jan, 2014 12:48
|
|
Borttagen
|
" Sluta! jag är ful i alla kläder, Sa Texas buttert
28 jan, 2014 13:02
|
|
Borttagen
|
"Nej, men i den skjortan var du det!" fflinade Lei elakt.
28 jan, 2014 13:38
|
|
Borttagen
|
" Tack för det!, sa han tyst.
28 jan, 2014 13:48
|
|
Borttagen
|
"Varse!! Men du, kom in nu!"
28 jan, 2014 15:20
|
|
Borttagen
|
Tveksamt gick Texas in in igen.
Han stängde dörren bakom sig.
" Vad vill du?, sa hon.
28 jan, 2014 15:23
|
|
Borttagen
|
"Att du ska vara här dummer!" fnyste Lei.
28 jan, 2014 15:26
|
|
Borttagen
|
" Varför? vill du skratta åt mig mer?!, sa han lite surt.
28 jan, 2014 15:35
|
Du får inte svara på den här tråden.