Vampyr skolan
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Vampyr skolan
|
Borttagen
|
" hm kort? " frågade Jane och tog en kortlek
12 dec, 2013 20:36
|
|
Borttagen
|
"Okej", terry såg på korten, "Bara du blandar.
14 dec, 2013 02:45
|
|
Borttagen
|
Jane började blanda hon började tänka på någon kort
14 dec, 2013 20:31
|
|
Borttagen
|
Terry såg på Jane medan hon blandade. Det var något med henne, hon var fantastisk.
15 dec, 2013 01:46
|
|
Borttagen
|
Jane log mot Terry något hos honom gjorde henne glad
" Vad ska vi spela det finns tusentals kortspel " sa Jane
15 dec, 2013 14:00
|
|
Borttagen
|
"Åhh, just nyss tänkte jag på mitt första kortspel, finns i sjön", Terry skrattade och drog handen genom håret.
15 dec, 2013 21:31
|
|
Borttagen
|
" Det var mitt första kortspel jag vill köra det " sa Jane
15 dec, 2013 21:37
|
|
Borttagen
|
"Ja!", Terry skrattade och drog korten från henne. Han blandade snabbt och delade sen ut tio var.
"Du börjar"
15 dec, 2013 21:41
|
|
Borttagen
|
" Alla dina damer " sa Jane
15 dec, 2013 22:04
|
|
Borttagen
|
"Finns i vår vackra sjö", Terry log.
15 dec, 2013 22:10
|
Du får inte svara på den här tråden.