Rollspel mellan mig och renesmee cullen 1.
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Rollspel mellan mig och renesmee cullen 1.
|
Borttagen
|
-Wee-
Diego var den som var mest skadade av oss.
Jag hade faktiskt klarat mig utan skador alls.
2 nov, 2013 12:13
|
|
Borttagen
|
Jag slöt ögonen eftersom allt snurrade.
2 nov, 2013 12:14
|
|
Borttagen
|
Jag satte mig bredvid honom och pussade honom på munnen.
2 nov, 2013 12:17
|
|
Borttagen
|
"Jag klarar mig själv..."
Mumlade jag men jag tog ändå hennes hand.
2 nov, 2013 12:18
|
|
Borttagen
|
"Nej det gör du inte. Du har ju typ 5 krossade revben, så försök inte." sa jag strängt.
2 nov, 2013 12:19
|
|
Borttagen
|
Jag suckade.
-Will-
"Jag tänkte åka hem med Sanna, dom som vill kan ju följa med"
Sa jag.
2 nov, 2013 12:20
|
|
Borttagen
|
"Ska vi följa med? Orkar du det?" frågade jag Diego.
2 nov, 2013 12:21
|
|
Borttagen
|
-Diego-
Jag nickade och med Wiis hjälp kom jag upp på fötter.
En stund senare parkerade de två bilarna utanför villan.
2 nov, 2013 12:23
|
|
Borttagen
|
Det hade kanske varit en aning för skumpig färd för Diego, tänkte jag oroligt och hjälpte honom ut.
2 nov, 2013 12:24
|
|
Borttagen
|
-Sanna-
Jag vaknade av att Will lyfte ur mig ur hans bil. Vi var hemma.
2 nov, 2013 12:25
|
Du får inte svara på den här tråden.