Roll mellan Justme! och ErisedStone :)
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> Roll mellan Justme! och ErisedStone :)
|
Borttagen
|
Jag sover länge den morgonen. Som tur är det lördag. Jag stiger upp och går ner för trapporna till köket där mamma dukar fram frukost.
9 nov, 2013 23:23
|
|
Borttagen
|
Jag gäspar när jag vaknar och sträcker på mig. Jag reser mig upp och gnuggar ögonen.
9 nov, 2013 23:28
|
|
Borttagen
|
Jag sätter mig vid bordet och börjar skala ett ägg. Jag gäspar och häller te åt mig.
9 nov, 2013 23:31
|
|
Borttagen
|
Jag går ner för trappar till köket.
"God morgon" säger jag trött till Cassandra.
9 nov, 2013 23:33
|
|
Borttagen
|
- Godmorgon. Säger jag och gäspar.
9 nov, 2013 23:37
|
|
Borttagen
|
Jag ler och sätter mig mittemot henne.
9 nov, 2013 23:38
|
|
Borttagen
|
9 nov, 2013 23:42
|
|
Borttagen
|
Jag häller upp mjölk och brer margarin på ett bröd.
9 nov, 2013 23:43
|
|
Borttagen
|
Jag ser på när Niall äter och ler.
9 nov, 2013 23:44
|
|
Borttagen
|
Jag ler tillbaka.
Pappa kommer. Han kysser Anna och sätter sig bredvid mig.
10 nov, 2013 12:02
|
Du får inte svara på den här tråden.