Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Roll mellan Justme! och ErisedStone :)

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Roll mellan Justme! och ErisedStone :)

1 2 3 ... 62 63 64 ... 83 84 85
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Jag sover länge den morgonen. Som tur är det lördag. Jag stiger upp och går ner för trapporna till köket där mamma dukar fram frukost.

9 nov, 2013 23:23

Borttagen

Avatar


Jag gäspar när jag vaknar och sträcker på mig. Jag reser mig upp och gnuggar ögonen.

9 nov, 2013 23:28

Borttagen

Avatar


Jag sätter mig vid bordet och börjar skala ett ägg. Jag gäspar och häller te åt mig.

9 nov, 2013 23:31

Borttagen

Avatar


Jag går ner för trappar till köket.
"God morgon" säger jag trött till Cassandra.

9 nov, 2013 23:33

Borttagen

Avatar


- Godmorgon. Säger jag och gäspar.

9 nov, 2013 23:37

Borttagen

Avatar


Jag ler och sätter mig mittemot henne.

9 nov, 2013 23:38

Borttagen

Avatar


Jag börjar äta.

9 nov, 2013 23:42

Borttagen

Avatar


Jag häller upp mjölk och brer margarin på ett bröd.

9 nov, 2013 23:43

Borttagen

Avatar


Jag ser på när Niall äter och ler.

9 nov, 2013 23:44

Borttagen

Avatar


Jag ler tillbaka.
Pappa kommer. Han kysser Anna och sätter sig bredvid mig.

10 nov, 2013 12:02

1 2 3 ... 62 63 64 ... 83 84 85

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Roll mellan Justme! och ErisedStone :)

Du får inte svara på den här tråden.