(Prs) evee & Justme!
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > (Prs) evee & Justme!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
evee
Elev |
26 okt, 2013 01:54 |
|
Borttagen
|
Jag ler.
- Och jag har den bästa pojkvännen i hela världen. 26 okt, 2013 01:55 |
|
evee
Elev |
26 okt, 2013 01:57 |
|
Borttagen
|
- Du med. Säger jag och lägger handen på Adds mage.
26 okt, 2013 01:59 |
|
evee
Elev |
26 okt, 2013 01:59 |
|
Borttagen
|
- Blir inte dina vänner arga på dig då ? Undrar jag och ser upp på Add.
26 okt, 2013 02:01 |
|
evee
Elev |
26 okt, 2013 02:01 |
|
Borttagen
|
Jag suckar.
26 okt, 2013 02:02 |
|
evee
Elev |
26 okt, 2013 02:03 |
|
Borttagen
|
- Jag har läxor. Det är svårt, kan du hjälpa mig ? Frågar jag.
26 okt, 2013 02:06 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen