Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

LotR (Privat)

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > LotR (Privat)

1 2 3 ... 62 63 64 ... 85 86 87
Användare Inlägg
Vildvittra
Elev

Avatar


"Vet inte." sa hon men saknade konstigt handen hans. Vad kunde man tala om? "Att vi måste ta oss vidare och att vi troligen kommer dö på kuppen." sa Keya sakligt, då det var brist på samtalsämnen.

"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du."

21 okt, 2013 19:06

flyttnyckeln.
Elev

Avatar


"Du vet verkligen hur man livar upp stämningen, Keya.", skrattade han roat. Han tittade på henne ett tag. Han visste vad han skulle säga, eller göra. De bara .. satt där.

Hola, Mishamigos!

21 okt, 2013 19:13

Detta inlägg ändrades senast 2013-10-21 kl. 19:17
Antal ändringar: 1

Vildvittra
Elev

Avatar


"Visste inte vad jag kulle säga så?" sa hon och började äta, konstigt nervös av det hela. Vad skulle man prata om? Hon visste inte och åt under tystnad.

"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du."

21 okt, 2013 19:16

flyttnyckeln.
Elev

Avatar


Han fortsatte titta på henne.
"Ännu en sak att lägga på listan om dig. Du är väldigt allvarligt." Banner visste inte om han skulle le eller inte. "Keeeya", sade han tjatigt. "Le lite."

Hola, Mishamigos!

21 okt, 2013 19:19

Vildvittra
Elev

Avatar


"Varför ska jag le? Världen blir inte till en bättre plats." sa hon och nickade, visst var hon allvarlig, ofta och skratta? Det gjorde hon kanske ibland.

"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du."

21 okt, 2013 19:24

flyttnyckeln.
Elev

Avatar


"Keeeya", suckade han långsamt. "Kom igen!"
Han placerade sina tummar försiktigt mot hennes mungipor för att få henne att le och log brett själv.
"Så svårt är det inte."

Hola, Mishamigos!

21 okt, 2013 21:35

Vildvittra
Elev

Avatar


Keya ryckte lätt till av hans rörelse och den ovana ansiktsrörelsen. Keya log svagt och prövande för att göra honom till viljes, men till vilken nytta var det att le?

"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du."

21 okt, 2013 21:38

flyttnyckeln.
Elev

Avatar


"Jag är tjugotre år gammal och försöker få en oerhört envis flicka att le", muttrade han roat, mer till sig själv än någon annan. "Men du försöker inte ens!"
Han visste inte vad han skulle göra med händerna längre så han drog tillbaka dem till sin sida och ställde ner temuggen åt sidan.

Hola, Mishamigos!

21 okt, 2013 21:47

Vildvittra
Elev

Avatar


"Jag är inte envis, förstår bara inte nödvändigheten i att le." sa hon, "Och jag försöker faktiskt, om du anser det vara viktigt." muttrade hon men mötte nu hans blick, hans händer, hon saknade dem.

"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du."

21 okt, 2013 21:49

flyttnyckeln.
Elev

Avatar


Han fnös och korsade armarna.
"Och jag förstår inte nödvändigheten med att vara så allvarlig jämt och ständigt." Han tittade på henne, log lite prövande.

Hola, Mishamigos!

21 okt, 2013 22:12

1 2 3 ... 62 63 64 ... 85 86 87

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > LotR (Privat)

Du får inte svara på den här tråden.