[Prs] Elinthemagicwitch & KajsaRC2001
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > [Prs] Elinthemagicwitch & KajsaRC2001
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
"öh va,sa jag omedvetande om vad jag nyss hade sagt
30 aug, 2013 21:15 |
|
KajsaRC2001
Elev |
30 aug, 2013 21:16 |
|
Borttagen
|
Vi kom fram till Kobys rum. Jag knackade ivrigt på dörren.
Han öppnade. "Josh!,sa han högt. Tjena. Vad kan jag hjälpa dig och din brud med då. Jag rodnade och tittade på Samine 30 aug, 2013 21:21 |
|
KajsaRC2001
Elev |
30 aug, 2013 21:22 |
|
Borttagen
|
"Visst vadå för filmer,Sa Koby,förvånat
30 aug, 2013 21:23 |
|
KajsaRC2001
Elev |
30 aug, 2013 21:24 |
|
Borttagen
|
"Visst,vilket datum? sa han stolt.
"Från i Onsdags,sa jag högt Koby letade i en låda ocg gav oss sedan ett band. 30 aug, 2013 21:28 |
|
KajsaRC2001
Elev |
30 aug, 2013 22:50 |
|
Borttagen
|
"vart ska vi kolla på det? frågade jag Samine.
30 aug, 2013 23:01 |
|
KajsaRC2001
Elev |
30 aug, 2013 23:05 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > [Prs] Elinthemagicwitch & KajsaRC2001
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen