Någon som vill rolla?
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Någon som vill rolla?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
" Inte ditt fel " Sa jag och tog emot hennes kram
8 aug, 2013 18:20 |
|
Borttagen
|
Jag började gråta.
"Hur kunde jag göra så mot Luke,grät jag. Jag älskar ju Luke. Jag visste inte att det var Mas. Han hade ju förvandlat sig till Luke 8 aug, 2013 18:22 |
|
Borttagen
|
" Va?!" Sa jag
8 aug, 2013 18:23 |
|
Borttagen
|
"Ja,han hade tagit polyjuiceelexir så att han såg ut exakt som Luke. Jag trodde att det var Luke jag låg med. Men det var Mas
8 aug, 2013 18:25 |
|
Borttagen
|
Jag rusade ut därifrån
8 aug, 2013 18:26 |
|
Borttagen
|
"Vad har jag gjort?!,sa jag för mig själv.
Jag satte mig ner i soffan och började gråta. 8 aug, 2013 18:29 |
|
Borttagen
|
Jag klädde av mig och gick och la mig
8 aug, 2013 18:29 |
|
KajsaRC2001
Elev |
"Lilja" viskade Luke. Han hade inte förstått vad som hänt. Han slog till Mas hårt. "DIN JÄVEL!!!!" Skrek han och sprang iväg.
8 aug, 2013 18:30 |
|
Borttagen
|
Jag somnade
8 aug, 2013 18:30 |
|
Borttagen
|
"Luke,grät jag. Jag har varit otrogen fast jag visste inte. Mas hade tagit polyjuiceelexirr och förvandlat sig till dig,sedan låg han med mig. Jag trodde att det var du hela tiden. Förlåt.
8 aug, 2013 18:32 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen