Hugo Wealsley
Forum > Fanfiction > Hugo Wealsley
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Luna 1
Elev |
Skrivet av Elin@: Skrivet av Borttagen: schema? Jag och Luna går på samma skola, så vi gör 'scheman' efter vilka tider vi har rast, så att vi kan veta när vi har rast samtidigt! Cx Hon är två år äldre... he he
Tumblr.
19 mar, 2011 10:59 |
|
hifi
Elev |
19 mar, 2011 11:02 |
|
Luna 1
Elev |
19 mar, 2011 11:03 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Luna 1: Skrivet av Elin@: Skrivet av Borttagen: schema? Jag och Luna går på samma skola, så vi gör 'scheman' efter vilka tider vi har rast, så att vi kan veta när vi har rast samtidigt! Cx Hon är två år äldre... he he Skrivet av Luna 1: Skrivet av Elin@: Skrivet av Borttagen: schema? Jag och Luna går på samma skola, så vi gör 'scheman' efter vilka tider vi har rast, så att vi kan veta när vi har rast samtidigt! Cx Hon är två år äldre... he he sååå... Elin@ går i sexan..? (gissade bara) ^^ 19 mar, 2011 11:04 |
|
Luna 1
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Luna 1: Skrivet av Elin@: Skrivet av Borttagen: schema? Jag och Luna går på samma skola, så vi gör 'scheman' efter vilka tider vi har rast, så att vi kan veta när vi har rast samtidigt! Cx Hon är två år äldre... he he Skrivet av Luna 1: Skrivet av Elin@: Skrivet av Borttagen: schema? Jag och Luna går på samma skola, så vi gör 'scheman' efter vilka tider vi har rast, så att vi kan veta när vi har rast samtidigt! Cx Hon är två år äldre... he he sååå... Elin@ går i sexan..? (gissade bara) ^^ Jag går i fyran, mer säger jag inte! ( Eh, lite lät att räkna ut, he he )
Tumblr.
19 mar, 2011 11:05 |
|
Borttagen
|
haha, okej ^^
då är jag äldre än dig (ja, heh) 19 mar, 2011 11:06
Detta inlägg ändrades senast 2011-03-19 kl. 11:07
|
|
MollyWeasley
Elev |
19 mar, 2011 11:06 |
|
Elin@
Elev |
Ja, jag går i 6:an.
19 mar, 2011 11:07 |
|
Borttagen
|
och andra året på Hogwarts.
19 mar, 2011 11:10 |
|
Luna 1
Elev |
19 mar, 2011 11:13 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen