UPPESITTARKVÄLL PÅ MUGGLIS!
Forum > Off Topic > UPPESITTARKVÄLL PÅ MUGGLIS!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Godnatt ! Nu ska jag gå och sova. jag är skittrött och klockan är halv tolv (finsk tid)... Haha. Japp. Nati natiii alla barnsliga och vuxliga! 21 dec, 2012 22:32 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Incendio: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Incendio: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Incendio: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Incendio: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Incendio: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Incendio: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Incendio: Skrivet av Borttagen: Incendio, hahahaha wtf alltså är han din kompis ny på tumblr eller är hans tumblr bara seg? haha Förmodligen bara seg, för att han har haft tumblr ett bra tag! haha men hur många följare har du på tumblr förresten? Lite över 300, dudå? omg herregud nu skäms jag hahahahaha 34... kan man skylla på att jag bara haft det i nån månad? hehe Haha, oj! Aja, alla börjar någon stans, right? Tagga mycket saker och reblogga mycket, då gainar du followers, believe me! haha men jag orkar inte tagga hahaha, hatar taggar verkligen alltså! sen shoutout's, jag vet inte vad jag tycker om shoutouts haha Jag är inte så för shoutouts, tycker bara att det är jobbigt och tar plats på dashboardet, jag följer aldrig någon som blivit shoutoutad.. haha det är så fult egentligen, men helt ärligt om nån med några tusen followers skulle fråga så hade man ju ändå svarat ja liksom Haha, ja! Det är klart! Om någon skulle fråga mig om jag ville bli shoutoutad skulle jag svarat ja, oavsett antal followers! haha jag med, nej men jag får väl börja tagga skiten ur mina bilder I guess Gör det! Ha massa onödiga, förnamn, efternamn, you name it.. får väl lägga in namnen på alla i one direction så stiger väl mina followers rätt snabbt haha Hahaah ja haha åh nej, det är ju typ självmord av ens mentala värde (wtf kan man ens säga så?) 21 dec, 2012 22:32 |
|
Ginny00
Elev |
..mitt kuvert har varit tomt hela kvällen, NU blinkar det till och påminner mig om 8 taggningar/citeringar...
ursäkta 21 dec, 2012 22:32 |
|
Borttagen
|
Can´t touth this, FINALLY I FIND YOU!
21 dec, 2012 22:33 |
|
95mas
Elev |
Har någon ett tips på en bra lek vi kan köra här?
Alltid Redo.
Läs min FF "Den bortglömde marodören"
21 dec, 2012 22:33 |
|
Incendio
Elev |
Skrivet av Ginny00: ..mitt kuvert har varit tomt hela kvällen, NU blinkar det till och påminner mig om 8 taggningar/citeringar... ursäkta Nu får du ytterligare ett meddelande 21 dec, 2012 22:33 |
|
Tonks_xD
Elev |
Skrivet av Borttagen: hejdå finis c:Nu ska jag gå och sova. jag är skittrött och klockan är halv tolv (finsk tid)... Haha. Japp. Nati natiii alla barnsliga och vuxliga! ![]()
21 dec, 2012 22:33 |
|
adliitam
Elev |
Skrivet av Tonks_xD: hon är så jäkla jobbig och uuusch. MEN JAG ÄLSKAR VÅRAN ENGELSKAOCHSVENSKALÄRARE ♥ Vissa borde inte bli lärare :s ![]() ![]()
21 dec, 2012 22:33 |
|
Borttagen
|
I'm Back!!
Blåbärstomte! 21 dec, 2012 22:34 |
|
Borttagen
|
9:rona i min skola idag var ju lite randomXD (nästan alla iaf) sparang runt och gick in i klassrum och la sig på golvet och låtastgrätt och srek:
"Jorde går under hjälp mig"XD 21 dec, 2012 22:35 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen