The Marauders - Always and forever [SV]
Forum > Fanfiction > The Marauders - Always and forever [SV]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Winny Geasley
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag är med!Vad sägs som att alla tänder ett ljus klockan åtta imorgon kväll? Citera inlägget om du är med! 30 okt, 2012 12:46 |
|
Borttagen
|
Goodie
Ska finslipa specialen nu. Imorgon e det dags! 30 okt, 2012 13:32 |
|
Alf
Elev |
Skrivet av Borttagen: Goodie Ska finslipa specialen nu. Imorgon e det dags! Längtar, kommer bli helt awesome 8D Ni som vandrar genom livet, mot ett ständigt fjärran mål, stanna upp en stund och grubbla, är det nån som sett min tvål? 30 okt, 2012 13:34 |
|
viktor
Elev |
Skrivet av Borttagen: länktar nästan ihjäl mig, så många awsome kapitel Goodie Ska finslipa specialen nu. Imorgon e det dags! 30 okt, 2012 14:10 |
|
Hermione :D
Elev |
*Du kan inte rösta på fler inlägg idag*
Så himla awesome!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Mer mer mer mer mer!!!!!! Har suttit hela morgonen och läst alla kapitel, när jag äntligen hittade till den här tråden. Så himla bra!!! Du måste bli författare!! Lova!!!!!
30 okt, 2012 14:48 |
|
Wizzy
Elev |
Jag har under hela dagen igår suttit och läst igenom både dina noveller
Jag tycker de har ett mycket bra innehåll och jag uppskattar att du skriver om karaktärerna på ett sätt som jag tycker stämmer bra med J.K. Rowlings böcker. Sedan är det klart det finns lite stavfel här är och där, men det finns det i många andras också, det viktigaste är ett bra innehåll! Jag ser fram emot att läsa fortsättningen “There are all kinds of courage,' said Dumbledore, smiling. 'It takes a great deal of bravery to stand up to our enemies, but just as much to stand up to our friends.” 30 okt, 2012 17:42 |
|
Smajli
Elev |
Asså måste vara sämsta fanficen jag läst. Helt kass.
Pfft, ''känner karaktärerna?'' ''trovärd dialog''. Asså du kan ju inte skriva! Det värsta jag vet är när små snorungar kommer och tror att de kan skriva.. det är så himla irriterande! lägg ner bara!! Du har ingen chans alls att lyckas i författarbranchen. Packa ihop dina grejer och stick, för det här suger. 31 okt, 2012 08:15 |
|
viktor
Elev |
Skrivet av Smajli: fy vad lågt, NTonks är awsome så är det ta dina åsikter någon annanstansAsså måste vara sämsta fanficen jag läst. Helt kass. Pfft, ''känner karaktärerna?'' ''trovärd dialog''. Asså du kan ju inte skriva! Det värsta jag vet är när små snorungar kommer och tror att de kan skriva.. det är så himla irriterande! lägg ner bara!! Du har ingen chans alls att lyckas i författarbranchen. Packa ihop dina grejer och stick, för det här suger. 31 okt, 2012 08:39 |
|
Winny Geasley
Elev |
Skrivet av Smajli: Om du tycker att den är dålig, strunta i den, då! Du behöver inte såra andra för att du inte tycker om deras ff! Det där var det dummaste jag läst! Riktigt elakt! NTonks, bry dig inte om h*n, vi tycker i alla fall att den är awesome!Asså måste vara sämsta fanficen jag läst. Helt kass. Pfft, ''känner karaktärerna?'' ''trovärd dialog''. Asså du kan ju inte skriva! Det värsta jag vet är när små snorungar kommer och tror att de kan skriva.. det är så himla irriterande! lägg ner bara!! Du har ingen chans alls att lyckas i författarbranchen. Packa ihop dina grejer och stick, för det här suger. 31 okt, 2012 08:53 |
|
Ginny!!!!
Elev |
Skrivet av Smajli: Du kanske har missat attt om man kommer till den här tråden är det för att läsa den och gilla den. Du kan sticka. Om du inte har något bra att säga, håll tyst.Asså måste vara sämsta fanficen jag läst. Helt kass. Pfft, ''känner karaktärerna?'' ''trovärd dialog''. Asså du kan ju inte skriva! Det värsta jag vet är när små snorungar kommer och tror att de kan skriva.. det är så himla irriterande! lägg ner bara!! Du har ingen chans alls att lyckas i författarbranchen. Packa ihop dina grejer och stick, för det här suger. NTonks, bry dig inte alls om vad h*n skriver. ![]()
31 okt, 2012 09:39 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen