Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Privat rollspel mellan Winny Geasly och amanda1104

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Privat rollspel mellan Winny Geasly och amanda1104

1 2 3 ... 62 63 64 65 66
Användare Inlägg
amanda1104
Elev

Avatar


"Om Mel får oss hit, vad kan hon då inte göra med dom två. Hon kommer inte åt mig med trolldomen men ni andra kan" säger Aily.

Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum

9 jan, 2014 19:18

Winny Geasley
Elev

Avatar


Naima var tyst.

25 jan, 2014 10:27

amanda1104
Elev

Avatar


"Ska jag försöka få hit dom i alla fall?" frågar Aily.

Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum

25 jan, 2014 12:27

Winny Geasley
Elev

Avatar


Naima tar ett djupt andetag innan hon svarar.
"Vad har vi att förlora?"

25 jan, 2014 12:30

amanda1104
Elev

Avatar


Aily svarar inte utan koncentrerar sig på sin magi.

Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum

25 jan, 2014 12:30

Winny Geasley
Elev

Avatar


Naima väntar tålmodigt.

25 jan, 2014 12:45

amanda1104
Elev

Avatar


Hon framkallar en ande.
"Hämta hit Alex och Tyler. Se även till att det inte händer något på vägen. Och ännu viktigare. Du lyder bara mig" säger Aily.

Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum

25 jan, 2014 19:29

Winny Geasley
Elev

Avatar


Naima ser på Aily.

26 jan, 2014 10:04

amanda1104
Elev

Avatar


Anden försvinner bort och Aily reser sig.
"Nu är det bara att vänta" säger hon.

Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum

26 jan, 2014 12:09

Winny Geasley
Elev

Avatar


Naima nickar och ser åt hållet hon gissar anden just försvann åt.

27 jan, 2014 23:15

1 2 3 ... 62 63 64 65 66

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Privat rollspel mellan Winny Geasly och amanda1104

Du får inte svara på den här tråden.