Privat rollspel mellan Winny Geasly och amanda1104
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Privat rollspel mellan Winny Geasly och amanda1104
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
amanda1104
Elev |
"Om Mel får oss hit, vad kan hon då inte göra med dom två. Hon kommer inte åt mig med trolldomen men ni andra kan" säger Aily.
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 9 jan, 2014 19:18 |
|
Winny Geasley
Elev |
Naima var tyst.
25 jan, 2014 10:27 |
|
amanda1104
Elev |
"Ska jag försöka få hit dom i alla fall?" frågar Aily.
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 25 jan, 2014 12:27 |
|
Winny Geasley
Elev |
Naima tar ett djupt andetag innan hon svarar.
"Vad har vi att förlora?" 25 jan, 2014 12:30 |
|
amanda1104
Elev |
Aily svarar inte utan koncentrerar sig på sin magi.
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 25 jan, 2014 12:30 |
|
Winny Geasley
Elev |
Naima väntar tålmodigt.
25 jan, 2014 12:45 |
|
amanda1104
Elev |
Hon framkallar en ande.
"Hämta hit Alex och Tyler. Se även till att det inte händer något på vägen. Och ännu viktigare. Du lyder bara mig" säger Aily. Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 25 jan, 2014 19:29 |
|
Winny Geasley
Elev |
Naima ser på Aily.
26 jan, 2014 10:04 |
|
amanda1104
Elev |
Anden försvinner bort och Aily reser sig.
"Nu är det bara att vänta" säger hon. Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 26 jan, 2014 12:09 |
|
Winny Geasley
Elev |
Naima nickar och ser åt hållet hon gissar anden just försvann åt.
27 jan, 2014 23:15 |
Forum > Quidditchplanen > Rollspel > Privat rollspel mellan Winny Geasly och amanda1104
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen