Dagens "antingen-eller" :P
Forum > Off Topic > Dagens "antingen-eller" :P
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
24 augusti: Oh, tycker inte om någon av dem. Lakrits tycker inte om för smaken och kola tycker jag bara är irriterande att tugga på! >_< Men om jag måste välja en så får det bli lakrits men inte den saltade sorten. Jag kommer ihåg något lakrits liknande godis som jag åt som var riktigt gott.
25 augusti: ESC, jag älskar Eurovision och jag är glad över att Sverige vann. Men det jag inte är glad över är att hur mycket mer vi måste betala kommunen för att dem ska kunna ha Eurovision här i Sverige...Jag väljer ESC mestadels för att jag tycker om musik mycket mer än sport. ♥ 26 augusti: Har ingen aning? Har aldrig varit i Frankrike eller Tyskland så jag vet inte vilket land jag ska välja O_O Men jag väljer nog Frankrike för att jag skulle gärna vilja se Eiffeltornet och för att dem verkar ha så god mat (bortsett från sniglar). XD 27 augusti: Kan man inte välja både och? Jag skulle vilja ha både trygghet och spänning i mitt liv! Men om jag ska välja så väljer jag trygghet för att jag tycker om känslan och för att jag är en ganska lat person och skulle nog inte orka med endast spänning i mitt liv. 28 augusti: Blå ögon, för att jag önskar att jag hade det! _________________________________________ Pigfarts is real! 28 aug, 2012 16:40 |
|
LittleButterfly
Elev |
Jag gillar båda! Men måste jag välja säger jag blå ögon, speciellt när de är sådär kyligt blekblå, det är jag helsåld på!
28 aug, 2012 19:03 |
|
Borttagen
|
Blå ögon because Niall Horan. ♥
28 aug, 2012 19:03 |
|
Mimmi02
Elev |
28 aug, 2012 19:04 |
|
Borttagen
|
Jag väljer båda på den frågan, det finns ingen ögonfärg jag tycker är snyggare än någon annan. Ibland kan jag ha favoriter men det beror ofta på att en person jag gillar har den ögonfärgen, då blir det lite extra snyggt just då. Men just nu har jag ingen favorit.
28 aug, 2012 19:07 |
|
kakan42
Elev |
Blå tror jag.. FAST JAG GILLAR BÅDA!
28 aug, 2012 19:12 |
|
Dream
Elev |
BRUNA ÖGON! Det är vackrare enligt mig, så himla fiiiint! Men blåa kan också vara fina, speciellt om det är en ovanlig blå färg. Fast ögonfärg är inget jag bryr mig om egentligen... ;D
28 aug, 2012 19:21 |
|
Elin Lovegood
Elev |
28 aug, 2012 19:35 |
|
Bombarda
Elev |
killar med bruna ögon är att dö för xD
faqst jag har blåa Kärlek till alla! 28 aug, 2012 20:56 |
|
SabinaPotter
Elev |
bruna ögon tror jag. just nu iaf
Så snurra min jord igen, radion spelar vår sång 28 aug, 2012 20:58 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen