Livet efter livet
Forum > Fanfiction > Livet efter livet
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
HannaPanna
Elev |
24 aug, 2012 14:54 |
|
MissFniss
Elev |
24 aug, 2012 16:26 |
|
T3DDY
Elev |
Skrivet av Tonks_xD: Skrivet av T3DDY: DÖ INTE. Men, om du dör får du träffa Fred, Tonks, Lupin och alla andra I min lilla hjärna finns det inte plats för att tänka på allt jag vill tänka på... Inte när jag är helt död av hur bra du skriver xD Och jag vill tänka på att skriva en bra, uppmuntrande kommentar, men som sagt var - det går inte xD Hur som helst var det bäst. Jaa, kanske ska fundera på dö? Fast det blir rätt så trist, jag har ju bara levt i 11 år. Vore ju bra om jag hann käka lite mer tacos xD Och sorry för att jag också gick OT...
24 aug, 2012 17:14 |
|
Borttagen
|
Förlåt hörrni! Skolan har vart så i vägen nu, men nu är det äntligen helg och jag hoppas på att få klart ett kapitel!
Älskar er! ♥ 31 aug, 2012 19:50 |
|
amanda1104
Elev |
Älskar dig också♥
Stressa INTE Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 31 aug, 2012 19:51 |
|
Borttagen
|
Take your time dear ♥
31 aug, 2012 19:51 |
|
95mas
Elev |
Skrivet av Borttagen: YayFörlåt hörrni! Skolan har vart så i vägen nu, men nu är det äntligen helg och jag hoppas på att få klart ett kapitel! Älskar er! ♥
Alltid Redo.
Läs min FF "Den bortglömde marodören"
31 aug, 2012 19:51 |
|
Hermia
Elev |
Skrivet av Borttagen: Förlåt hörrni! Skolan har vart så i vägen nu, men nu är det äntligen helg och jag hoppas på att få klart ett kapitel! Älskar er! ♥ Det är helt lugnt, jag skjuter själv upp ff-skrivande på grund av skolarbete. Ta din tid! ♥ Once a MADling, always a MADling 31 aug, 2012 19:53 |
|
Borttagen
|
Jag ska hinna få in ett nytt kapitel innan röstningen till fanfictiontävlingen börjar!
Vilket jag inte vet när det är... Men men. Idag var sista inlämningsdatumet. NERVÖS O_O 31 aug, 2012 19:55 |
|
JosefinFini
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag ska hinna få in ett nytt kapitel innan röstningen till fanfictiontävlingen börjar! Vilket jag inte vet när det är... Men men. Idag var sista inlämningsdatumet. NERVÖS O_O Vad bra! Det kommer gå jättebra ♥ ![]()
31 aug, 2012 19:55 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen