Mugglis författare 2012
Forum > Quidditchplanen > Mugglis författare 2012
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jättefin text Kiera! Riktigt vacker!
30 apr, 2012 22:29 |
|
Nelly1513
Elev |
30 apr, 2012 22:31 |
|
Borttagen
|
Öh...va?? Asså är ni seriösa nu?? Vann jag verkligen den här veckan med :s asså jag som tkr mina texter är as kassa och att jag bara kastar ihop dem :s
Men tack så väldigt mkt 30 apr, 2012 22:33 |
|
Nelly1513
Elev |
30 apr, 2012 22:34 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Nelly1513: jag skall ge er dem i morgon antagligen SÅ... När får vi nästa "info", om man ska säga så?^^ och ja Kiera du vann men som sagt var alla texter grymt bra och väldigt olika vilket jag uppskattade ![]()
30 apr, 2012 22:34 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Nelly1513: Seriöst?? :s de känns aldrig bra när jag skriver dem men tack så mkt Kiera, tycker du skriver fantastiskt!♥^^ 30 apr, 2012 22:35 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av Borttagen: jag håller med Nelly du är jätte duktig och jag har ju sagt åt dig att skriva xD Skrivet av Nelly1513: Seriöst?? :s de känns aldrig bra när jag skriver dem men tack så mkt Kiera, tycker du skriver fantastiskt!♥^^ ![]()
30 apr, 2012 22:36 |
|
AlexZz
Elev |
30 apr, 2012 22:36 |
|
Nelly1513
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Nelly1513: Seriöst?? :s de känns aldrig bra när jag skriver dem men tack så mkt Kiera, tycker du skriver fantastiskt!♥^^ Ah, varsågog men det var verkligen helt otroligt bra AlexZz and I are friends 4 ever <3
30 apr, 2012 22:36 |
|
Ginny.:.Weasley
Elev |
Bara jag som blir nyfiken på alla andras texter? Kan vi typ lägga upp dem i spoilers, så man kan läsa varandras?
And I will miss the train ride in and the pranks pulled by the twins and though its no where I have been I'll keep on smiling from the times I had with them 30 apr, 2012 22:38 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen