Den du minst anade [SV]
Forum > Fanfiction > Den du minst anade [SV]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Elin Lovegood
Elev |
Det var helt otroligt! Så bra, så sorligt, så helt enlelt bäst. Du är verkligen grymt bra på att skriva och jag hoppas att du fortsätter med det. Denna ff var superbra!
17 sep, 2012 19:11 |
|
MissFniss
Elev |
WOW, DU SKRIVER FÖR BRA! ♥♥♥ *har inga ord*
Och om du vill så får du gärna skicka kapitlerna i din nya bok till mig (när du börjar) ♥
17 sep, 2012 21:12 |
|
Lills
Elev |
18 sep, 2012 13:35 |
|
Borttagen
|
Haha, ja det gjorde du Apropå den där semestern går det inte så bra, vill inte göra någonting annat än att skriva så den kommer antagligen inte bli av xD Tack igen för era underbara kommentarer ♥ 18 sep, 2012 15:51 |
|
Borttagen
|
OMG.
Nu. Alltså det här har nog varit den bästa FF jag har läst. Den har betytt otroligt mycket. Jag älskar ALLT med den, du skriver så jävla bra och DU ÄGGERER. Jag tycker ALLT är perfekt med den men jag älskar extra starkt hur du fick ihop allt på slutet. Helt amazing ♥ SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ, KORTFATTAT SÅ SKA DU ABSOLUT SKRIVA EN BOK FÖR DU BESITTER VÄRLDENS SKRIVARTALANG 18 sep, 2012 17:10 |
|
96hpevanescence
Elev |
Åh så jävla bäst!!!!!! den var så jäkla underbar så att det inte är sant!! Jag gråter här, tårarna bara rinner! ♥♥♥♥
Min favoritkaraktär genom hela ff:en har vart Elliot helt klart! Så synd bara att han dog :'( Och trots att den är slut (snyft) är det ju ändå inte slut! Det ska komma en epilog och så kommer ju Harrys perspektiv som jag definitivt ska läsa! Längtar supermycket!!! Jag har läst din ena one-shot, men får väl lov att läsa den andra! And just so you know Erica, YOU are wonderful, perfect and an awesome author! Just so you know... ♥ Nu var jag ju typ internationell
18 sep, 2012 20:06
Detta inlägg ändrades senast 2012-09-19 kl. 16:13
|
|
Borttagen
|
AWESOME! ♥♥
19 sep, 2012 12:07 |
|
Draken Norbert
Elev |
ericaaaaaaaaaaaaaaa erica erica erica erica erica alice eliott harry BUUUUUEHHEHEHEHEHHEHEHHEHE
åh detta var mitt favoritkapitel
22 sep, 2012 13:24 |
|
amanda1104
Elev |
SÅ HIMLA JÄKLA SUPERDUPERAZUMDUNDERBÄST!!!!!
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 26 sep, 2012 16:02 |
|
A.k
Elev |
ok. jag tror att det är dags för mig att kommentera.
Jag tycker jätte mycket om denna ff och du skriver helt ... amazing! "Everything should be made as simple as possible, but not simpler.” 30 sep, 2012 19:34 |
Du får inte svara på den här tråden.












Mugglarportalen