ⓕamiljen-snacktråd!
Forum > Off Topic > ⓕamiljen-snacktråd!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Japp, jobbat och stått i.... ska snart flytta in i nya lägenheten och ja... skivan och ja.. massor med bollar i luften ^^ du då?
15 feb, 2012 19:14 |
|
J-star Black
Elev |
Oj, verkar ha mycket på gång, hoppas allt går bra. När ska skivan komma ut?
Är sjuk, pluggat och nördat. (wow, mitt liv låter toppen) ![]() ![]()
15 feb, 2012 19:16 |
|
Borttagen
|
Hehe inget release datum satt ännu men det blir möte med mr Chris på torsdag och då får jag veta mer
Hehe plugget saknar jag ibland faktiskt, det var så härligt att gå i skolan på något sätt : 15 feb, 2012 19:17 |
|
J-star Black
Elev |
Ser fram emot relaeasen, ska köpa den
Ja, det är härligt att gå i skolan, fasar för att gå ut skolan och tappa kontakten med min underbara klass... ![]() ![]()
15 feb, 2012 19:20 |
|
Borttagen
|
Erkänn, du tänkte "ladad ned" xD
Ja det där är alltid jobbigt, att behöva släppa den där kontinuerliga kontakten men det betyder ju inte att ni inte kan ha kontakt trots at ni byter klass och så? som sagt, finns mobiler och facebook? och att träffas 15 feb, 2012 19:22 |
|
J-star Black
Elev |
Nix, håller inte på med sånt *host host* Förresten så kan man inte göra nåt sånt när det gäller en kompis
Jo, man kan hålla kontakten med FB och annat, men man kommer inte kunna träffa de varje dag, inte retas ![]() ![]()
15 feb, 2012 19:25 |
|
Borttagen
|
Hehe retas kan man ju göra på FB också, hehe I am a pain in the ars xD
15 feb, 2012 19:25 |
|
J-star Black
Elev |
Jo, det är klart, men sjukt mycket roligare att kunna garva åt deras face och sånt.
Var gick du skolan? ![]() ![]()
15 feb, 2012 19:27 |
|
Borttagen
|
Hehe i Stockholm faktiskt.. gick på kunskapsskola
15 feb, 2012 19:31 |
|
J-star Black
Elev |
15 feb, 2012 19:38 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen