myHogwarts
Forum > Harry Potter > myHogwarts
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
AlvaRawenclaw
Elev |
4 feb, 2012 18:58 |
|
Lills
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av AlvaRawenclaw: NEJ jag kom dit och klickade på online och då sa den att det var för sent -.- synd!!! "Lider med dig" Hoppas du kommer in i morgon! Ja verkligen! Jag kan int se frågorna så ja kan int hjälpa så mycky! ![]()
4 feb, 2012 18:58 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Tack i alla fall ^ !!!
speech! 4 feb, 2012 18:59 |
|
Ms.Markus
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: men jag tror inte att det är samma frågor imorgon! PS: det är fyra frågor! ''The test you are assigned will never change. This means you will have the same questions and answers until you pass and win a spot in the beta program, no matter which day you try to get in.'' Det borde vara samma frågor egentligen, men jag har testat under två olika dagar, och då var det olika frågor.. utom den som jag kuggade på för det var samma ![]()
4 feb, 2012 19:00 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ms.Markus: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: men jag tror inte att det är samma frågor imorgon! PS: det är fyra frågor! ''The test you are assigned will never change. This means you will have the same questions and answers until you pass and win a spot in the beta program, no matter which day you try to get in.'' Det borde vara samma frågor egentligen, men jag har testat under två olika dagar, och då var det olika frågor.. utom den som jag kuggade på för det var samma Konstigt, för det är ju meningen att det ska vara samma frågor. D: 4 feb, 2012 19:05 |
|
Lills
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ms.Markus: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: men jag tror inte att det är samma frågor imorgon! PS: det är fyra frågor! ''The test you are assigned will never change. This means you will have the same questions and answers until you pass and win a spot in the beta program, no matter which day you try to get in.'' Det borde vara samma frågor egentligen, men jag har testat under två olika dagar, och då var det olika frågor.. utom den som jag kuggade på för det var samma Konstigt, för det är ju meningen att det ska vara samma frågor. D: Jaa, de stod så nån gång! :O ![]()
4 feb, 2012 19:06 |
|
Borttagen
|
Jaha, men jag vet inte för jag kom med på första försöket typ...
4 feb, 2012 19:06 |
|
Borttagen
|
Men imorgon ska vi som inte kom in klara det!
MUGGLIS TAR ÖVER MYHOGWARTS! 4 feb, 2012 19:08 |
|
Lills
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jaha, men jag vet inte för jag kom med på första försöket typ... Japp! Vi kom in på samma dag! ![]()
4 feb, 2012 19:08 |
|
Ms.Markus
Elev |
Skrivet av Borttagen: Men imorgon ska vi som inte kom in klara det! MUGGLIS TAR ÖVER MYHOGWARTS! Jaa! Lätt! ![]()
4 feb, 2012 19:09 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen