vad fick ni för bönor idag?
Forum > Mugglarportalen > vad fick ni för bönor idag?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
AlexZz
Elev |
O'boy
95% tycker om den här smaken! Pingisboll 23% tycker om den här smaken! Muffinsmet 98% tycker om den här smaken! Kackerlacka 8% tycker om den här smaken! Kummin 30% tycker om den här smaken! . .
8 apr, 2012 14:30 |
|
Knizzlare
Elev |
Bakpulver = Blä!
27% tycker om den här smaken! Kakao = Gott! 84% tycker om den här smaken! Lök = Gott! 40% tycker om den här smaken! Varmkorv = Gott! 75% tycker om den här smaken! Ingefära = Blä! 43% tycker om den här smaken! ![]()
9 apr, 2012 00:16 |
|
Mössätandemonstret
Elev |
Bara namnam idaa.
1. Grillkorv: Gott 77% tycker om den här smaken! 2. Godis: Gott 95% tycker om den här smaken! 3. Nougat: Gott 86% tycker om den här smaken! 4. Kalkon: Gott 75% tycker om den här smaken! 5. Smultron: Gott 94% tycker om den här smaken! Egentligen är ju Hufflepuff bäst, men säg inget till de andra, de kommer ju näst. ;) (För att inte nämna att grävlingen är sötast av de alla fyra =D <3) 9 apr, 2012 14:00 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Palt 20% tycker om den här smaken! Gift 23% tycker om den här smaken! Pärlsocker 94% tycker om den här smaken! Jordgubbssylt 85% tycker om den här smaken! Ingefära 42% tycker om den här smaken! speech! 10 apr, 2012 06:28 |
|
-Patronus-
Elev |
Senapssill
19% tycker om den här smaken! Soja 46% tycker om den här smaken! Grädde 80% tycker om den här smaken! Komage 8% tycker om den här smaken! äggplanta 19% tycker om den här smaken!
10 apr, 2012 10:42 |
|
Knizzlare
Elev |
Böna
Mjöl 36% tycker om den här smaken! Böna Julmust 79% tycker om den här smaken! Böna Chocolate Chip Cookie 95% tycker om den här smaken! Böna Timjan 58% tycker om den här smaken! Böna Chokladglass 89% tycker om den här smaken! Bara goda smaker! Woho! Eller, mjöl är väl inte så gott att äta bara sådär men ni fattar, hehe xD 11 apriL: Jordgubb 95% tycker om den här smaken! Vindruva 93% tycker om den här smaken! Ananas 76% tycker om den här smaken! Punch 41% tycker om den här smaken! Rapsolja 24% tycker om den här smaken! Dom tre första är ju asgoda iaf sen punch tror jag är gott? och rapsolja bara sådär, uäk! ![]()
10 apr, 2012 15:32 |
|
Borttagen
|
jag tror jag fick choklad och.... nej jag kommer inte ihåg
11 apr, 2012 08:32 |
|
Boba
Elev |
Prinsesstårta
83% tycker om den här smaken! Baconlindad Kyckling 72% tycker om den här smaken! Vatten 88% tycker om den här smaken! Zingo 82% tycker om den här smaken! Vaniljsås 94% tycker om den här smaken! 11 apr, 2012 13:19 |
|
-Patronus-
Elev |
Gräslök
69% tycker om den här smaken! Tomat 68% tycker om den här smaken! Flugsvamp 10% tycker om den här smaken! Is 79% tycker om den här smaken! Kofta 15% tycker om den här smaken!
11 apr, 2012 16:58 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
valde att inte köpa idag ♥
speech! 11 apr, 2012 22:08 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen