Sociala tråden!
Forum > Off Topic > Sociala tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
si_tonks
Elev |
16 nov, 2011 19:02 |
|
GinnyOlivia
Elev |
Skrivet av si_tonks: Tack då vet jag, ska skolka när man ska ta sprutan Har jätteont i min arm -.-' Vi tog vaccin mot mässlingen, påssjuka och röda hund idag och vår skolsyster sa att det inte skulle göra ont efteråt alls men hela armen krampar sönder D: Konstigt nog så var det bara jag + typ två till som hade ont efteråt O.o nej. Jag skolkar aldrig. Men jag vill. Agnes does not like sprutor. ;_; ![]()
16 nov, 2011 19:04 |
|
Elley
Elev |
Borde inte denna tråd vara stängd nu?
Btw, tog den sprutan för 4-6 veckor sedan
http://nouw.com/ellenfelixson/
16 nov, 2011 19:06 |
|
si_tonks
Elev |
Skrivet av GinnyOlivia: Skrivet av si_tonks: Tack då vet jag, ska skolka när man ska ta sprutan Har jätteont i min arm -.-' Vi tog vaccin mot mässlingen, påssjuka och röda hund idag och vår skolsyster sa att det inte skulle göra ont efteråt alls men hela armen krampar sönder D: Konstigt nog så var det bara jag + typ två till som hade ont efteråt O.o nej. Jag skolkar aldrig. Men jag vill. Agnes does not like sprutor. ;_; Själva sprutan kändes inte alls, man kände inte ens ett litet stick men när sprutan väl var ute så kändes det som att jag skulle svimma av smärta, men som sagt vara det typ bara jag som kände så och det är bara jobbigt -.-' ![]()
16 nov, 2011 19:07 |
|
Borttagen
|
^ Jo, den här tråden måste ju stängas XD Ingen mer får skriva här nu!
16 nov, 2011 19:08 |
|
Solkatten
Elev |
Har rast nu. Hade språk nyss och sen är det engelska.
Euw, kålpudding till mat ;_; *Spyr* "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 17 nov, 2011 09:25 |
|
Borttagen
|
Någon som vill mugglisposta? För jag har sjukt tråkigt -.-'
17 nov, 2011 12:22 |
|
kinshaw
Elev |
17 nov, 2011 12:31 |
|
Solkatten
Elev |
Lol, att jag under på en svenska lektion kollar på mugglarportalen istället för arbetar x'D
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 17 nov, 2011 12:57 |
|
Borttagen
|
Vad händer hos er alla mugglisar?
17 nov, 2011 15:13 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen