@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Tuggrus
Elev |
Mugglis verkar hata mig för jag kan inte byta profilbild.
MUMS! 29 jul, 2012 01:36 |
|
Solkatten
Elev |
Läser Larry Stylinson fanfics ♥
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 29 jul, 2012 01:36 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Tuggrus: Mugglis verkar hata mig för jag kan inte byta profilbild. Jag hatar dig inte!! ♥ Men varför kan du inte byta profilbild?? 29 jul, 2012 01:37 |
|
Tuggrus
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tuggrus: Mugglis verkar hata mig för jag kan inte byta profilbild. Jag hatar dig inte!! ♥ Men varför kan du inte byta profilbild?? I dunno, det går bara inte *ska nu dra mig in på internet explorer och prova där, fyyyy fan* MUMS! 29 jul, 2012 01:38 |
|
Borttagen
|
29 jul, 2012 01:39 |
|
whirlwinds
Elev |
är typ 8478534538576345304987953 gånger mer kär i bieber nu än jag var innan alltså
åh oh god why did i just reply with "you really made my day" when it's actually OMFG YOU MADE MY WHOLE LIFE well jaja nu ska jag dricka pepsi max och göra en jättepinsam videoblogg på engelska bara för att jag har dödstråkigt lova att inte skratta åt mig ok
29 jul, 2012 01:41 |
|
Celebikai
Elev |
Skrivet av whirlwinds: är typ 8478534538576345304987953 gånger mer kär i bieber nu än jag var innan alltså åh oh god why did i just reply with "you really made my day" when it's actually OMFG YOU MADE MY WHOLE LIFE well jaja nu ska jag dricka pepsi max och göra en jättepinsam videoblogg på engelska bara för att jag har dödstråkigt lova att inte skratta åt mig ok Whörlwinds pls prata brittisk engelska ok. Det är fett fint. ![]()
29 jul, 2012 01:46 |
|
whirlwinds
Elev |
Skrivet av Celebikai: Skrivet av whirlwinds: är typ 8478534538576345304987953 gånger mer kär i bieber nu än jag var innan alltså åh oh god why did i just reply with "you really made my day" when it's actually OMFG YOU MADE MY WHOLE LIFE well jaja nu ska jag dricka pepsi max och göra en jättepinsam videoblogg på engelska bara för att jag har dödstråkigt lova att inte skratta åt mig ok Whörlwinds pls prata brittisk engelska ok. Det är fett fint. DET ÄR KLART kan inte prata amerikansk engelska hur mycket jag än försöker haha :c i guess it has something to do with my obsession with skins & harry potter & tom felton & luke pasqualino & charlieissocoollike & alex day & ALLT som är från/har med storbritannien att göra.......... hahahahha har gjort den nu den blev så töntig vet inte om jag vågar ladda upp den </3
29 jul, 2012 01:49 |
|
Tuggrus
Elev |
Kan man sakna någon man aldrig träffat?
MUMS! 29 jul, 2012 02:11 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Tuggrus: Kan man sakna någon man aldrig träffat? Tydligen (a) "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 29 jul, 2012 02:12 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen