@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Knizzlare
Elev |
Skrivet av Solkatten: Så himla kul att goosebumps på engelska är gåshud. Hahah. Gås ... rumpor om man ska översätta det 'exakt' x'D Men är det inte bums som är rumpor? xD Bumps är väl gupp? :o ![]()
29 jul, 2012 01:25 |
|
whirlwinds
Elev |
Skrivet av Borttagen: whirlwinds omg? vad skrev han (och vad skrev du)? xD jaaaaaa alltså han har en typ "hemlig" twitter som typ råkade läcka ut på något sätt jag inte minns (och alltså ja ok jag vet att det finns en miljard fakes men detta ÄR han, det finns bevis lol), men den är inte sådär jättekänd & han har själv sagt att han typ ska fortsätta använda den så länge folk liksom pratar "normalt" med honom och inte spammar & är hysteriska och ba AHFKJDSHFKJSDKHBSKLGD JUSTINNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN lol ja u get it ...ok anyway jagba "omg i want to write something special here that would make u want to reply but i have no idea... so... hi, i kinda love you" några minuter senare dyker det upp en ny tweet från honom, som ett svar till mig där hanba "that was pretty special :'''''' Knizzlare & Celebikai JA DET ÄR HAN NEJ JAG SKOJAR INTE hihi
29 jul, 2012 01:26
Detta inlägg ändrades senast 2012-07-29 kl. 01:27
|
|
Celebikai
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Celebikai: Ger mig massa minnen från när jedward svarade på min yt-kommentar och jag hoppade upp och ner. mvh fangirl Vad var det nu igen? Bara nåt om att dom såg fram emot alla singlar dom skulle släppa, inget personligr c: ![]()
29 jul, 2012 01:27 |
|
Knizzlare
Elev |
whirlwinds: even though I'm not quite a belieber
KGJDKJnmks jag dööööööööööööör asså seriöst allvarligt menar du allvar? this is sick, this is so sick ![]()
29 jul, 2012 01:29 |
|
whirlwinds
Elev |
Skrivet av Knizzlare: whirlwinds: even though I'm not quite a belieber KGJDKJnmks jag dööööööööööööör asså seriöst allvarligt menar du allvar? this is sick, this is so sick JAG ÄR HELT SERIÖS ååååååååh är typ inte ens hysterisk & fangirlig bara helt överlycklig och kan inte sluta le :'
29 jul, 2012 01:30 |
|
Knizzlare
Elev |
Skrivet av whirlwinds: Skrivet av Knizzlare: whirlwinds: even though I'm not quite a belieber KGJDKJnmks jag dööööööööööööör asså seriöst allvarligt menar du allvar? this is sick, this is so sick JAG ÄR HELT SERIÖS ååååååååh är typ inte ens hysterisk & fangirlig bara helt överlycklig och kan inte sluta le :' fgdksngjsn I can't jag finner inga ord för omg ![]()
29 jul, 2012 01:32 |
|
M4L13
Elev |
29 jul, 2012 01:32 |
|
Solkatten
Elev |
whirlwinds - Länka?
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 29 jul, 2012 01:33 |
|
Celebikai
Elev |
29 jul, 2012 01:33 |
|
Solkatten
Elev |
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 29 jul, 2012 01:35 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen