@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
whirlwinds
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av whirlwinds: KAN INTE SLUTA LE ÅH HERRE-JÄVLA-FUCKING GUD ASDFGHJKAÖDFLJLKDSJBFJHSDVFKDAJBFSHDJFVADFBKJS Vad har hänt? låt oss säga såhär; det har att göra med justin bieber och twitter fniss
29 jul, 2012 01:09 |
|
Tuggrus
Elev |
LOOLOLOOLO MIYUKI HÄR!
MUMS! 29 jul, 2012 01:11 |
|
whirlwinds
Elev |
hallå vill ju vara lite såhär lurig och hemlighetsfull med vad som orsakat min plötsliga lycka, men om ingen tänker fråga så............. </3</3</3
det kanske liksom ba råkade vara så att en viss pojke vid namn justin bieber svarade på en tweet som en viss öh JAG skrev till honom, men öh äsch ja :''''''
29 jul, 2012 01:17 |
|
Borttagen
|
whirlwinds omg? vad skrev han (och vad skrev du)? xD
29 jul, 2012 01:19 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: whirlwinds omg? vad skrev han (och vad skrev du)? xD Tänkte precis fråga samma sak x' "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 29 jul, 2012 01:20 |
|
Celebikai
Elev |
29 jul, 2012 01:20 |
|
Knizzlare
Elev |
29 jul, 2012 01:21 |
|
Solkatten
Elev |
Så himla kul att goosebumps på engelska är gåshud. Hahah. Gås ... rumpor om man ska översätta det 'exakt' x'D
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 29 jul, 2012 01:23 |
|
Celebikai
Elev |
Ger mig massa minnen från när jedward svarade på min yt-kommentar och jag hoppade upp och ner.
mvh fangirl ![]()
29 jul, 2012 01:23 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Celebikai: Ger mig massa minnen från när jedward svarade på min yt-kommentar och jag hoppade upp och ner. mvh fangirl Vad var det nu igen? "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 29 jul, 2012 01:24 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen