@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
linnvendela
Elev |
Skrivet av mrfufnek: Skrivet av linnvendela: Skrivet av IvveKingh: Skrivet av linnvendela: Skrivet av IvveKingh: Skrivet av linnvendela: Skrivet av leumas vän: Skrivet av IvveKingh: Skrivet av linnvendela: Skrivet av IvveKingh: Hur gick det igår hemma hos Ludvig? Det var asmysigt :$ Då var det väl synd att jag inte fick vara med... Stopp och galopp! Vilken Ludvig?! mrfufnek. Skrivet av IvveKingh: Skrivet av linnvendela: Skrivet av IvveKingh: Skrivet av linnvendela: Skrivet av IvveKingh: Hur gick det igår hemma hos Ludvig? Det var asmysigt :$ Då var det väl synd att jag inte fick vara med... Fast vi hade det faktiskt helt okej utan dig ... Tack... Nejmen, förlåt. Du får vara med nästa gång, okej? ♥ Nänä, bara skit i mig, ni... Du FÅR ju vara med?! Mhm... HAHA nej jag skämtar bara självklart får ni göra vad ni vill med eller utan mig ;D Erkänn att du trodde lite på mig? GÖNATT NU FÖR SISTA GÅNGE POSS ALLA HEJDÅÅ Bra, vi ska fortsätta ikväll (eller hur mrfufnek?) Jag erkänner inte GODNATT OCH PUSS. (Förresten, jag får inte åka på träningslägret) MUMS! det ska vi absolut Du får komma hit den här gången... Jaha. 28 jul, 2012 23:42 |
|
M4L13
Elev |
28 jul, 2012 23:43 |
|
Borttagen
|
Skrivet av M4L13: Mums rå vårulle c8 Muuuuuuuuuuuuuuumms ♥ 28 jul, 2012 23:45 |
|
Cyachi
Elev |
Hahahahahahahashshahaha jag orkar inte ♥ 28 jul, 2012 23:52 |
|
Solkatten
Elev |
Stop the traffic! Let 'em through!
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 28 jul, 2012 23:56 |
|
whirlwinds
Elev |
29 jul, 2012 00:04 |
|
Solkatten
Elev |
Hahah, ägda xD "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 29 jul, 2012 00:10 |
|
Knizzlare
Elev |
Yay!
åååh ![]()
29 jul, 2012 00:15 |
|
EmahS
Elev |
Jag är så trött så det finns inte. Har ont i magen och det luktar hund i hela lägenheten. Och med tanke på gårdagen natt hoppas jag inte på mycket sömn. Trots att vi köpt öronproppar till i natt...
Håll tummarna för att snubben inte snarkar lika högt och att jag kan sova?
29 jul, 2012 00:30 |
|
Knizzlare
Elev |
Skrivet av whirlwinds: måste verkligen bleka mitt hår igen det ser ut som SKIT Jag tycker inte det ser ut som skit x3 Jag tyckte det vart fint C: Eller du kke har blekt det innan du la upp bilden på dig själv men ja, haha x) ![]()
29 jul, 2012 00:36 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen