@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag ska sova snart
28 jul, 2012 23:35 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Det blixtrar som faaan där jag bor. Kommer ju bli döv av bullret från det jäkla åskvädret som förstör min sömn ... -.-" Jag älskr blixtrar och åska ♥ jag med. Förutom då jag ska sova... 28 jul, 2012 23:36 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Det blixtrar som faaan där jag bor. Kommer ju bli döv av bullret från det jäkla åskvädret som förstör min sömn ... -.-" Jag älskr blixtrar och åska ♥ jag med. Förutom då jag ska sova... Då är det ju mysigt ♥ 28 jul, 2012 23:36 |
|
Obliviate_
Elev |
Amazing spiderman var för kass kvalite för o se:<
28 jul, 2012 23:36 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Det blixtrar som faaan där jag bor. Kommer ju bli döv av bullret från det jäkla åskvädret som förstör min sömn ... -.-" Inte här 8D "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 28 jul, 2012 23:37 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Det blixtrar som faaan där jag bor. Kommer ju bli döv av bullret från det jäkla åskvädret som förstör min sömn ... -.-" Inte här 8D Inte här heller :c 28 jul, 2012 23:40 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Det blixtrar som faaan där jag bor. Kommer ju bli döv av bullret från det jäkla åskvädret som förstör min sömn ... -.-" Inte här 8D men jag råkar bo i Finland där det alltid ska vara ett förjävligt väder vid fel tidpunkt -.-" näpp, nu får det åsla hur.mkt som helst. Jag ska sova! 28 jul, 2012 23:41 |
|
mrfufnek
Elev |
Skrivet av linnvendela: Skrivet av IvveKingh: Skrivet av linnvendela: Skrivet av IvveKingh: Skrivet av linnvendela: Skrivet av leumas vän: Skrivet av IvveKingh: Skrivet av linnvendela: Skrivet av IvveKingh: Hur gick det igår hemma hos Ludvig? Det var asmysigt :$ Då var det väl synd att jag inte fick vara med... Stopp och galopp! Vilken Ludvig?! mrfufnek. Skrivet av IvveKingh: Skrivet av linnvendela: Skrivet av IvveKingh: Skrivet av linnvendela: Skrivet av IvveKingh: Hur gick det igår hemma hos Ludvig? Det var asmysigt :$ Då var det väl synd att jag inte fick vara med... Fast vi hade det faktiskt helt okej utan dig ... Tack... Nejmen, förlåt. Du får vara med nästa gång, okej? ♥ Nänä, bara skit i mig, ni... Du FÅR ju vara med?! Mhm... HAHA nej jag skämtar bara självklart får ni göra vad ni vill med eller utan mig ;D Erkänn att du trodde lite på mig? GÖNATT NU FÖR SISTA GÅNGE POSS ALLA HEJDÅÅ Bra, vi ska fortsätta ikväll (eller hur mrfufnek?) Jag erkänner inte GODNATT OCH PUSS. (Förresten, jag får inte åka på träningslägret) MUMS! det ska vi absolut HÄR! PROUD TO BE A CRAFANGFRAN! 28 jul, 2012 23:41 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Det blixtrar som faaan där jag bor. Kommer ju bli döv av bullret från det jäkla åskvädret som förstör min sömn ... -.-" Inte här 8D men jag råkar bo i Finland där det alltid ska vara ett förjävligt väder vid fel tidpunkt -.-" näpp, nu får det åsla hur.mkt som helst. Jag ska sova! Lycka till! "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 28 jul, 2012 23:41 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Det blixtrar som faaan där jag bor. Kommer ju bli döv av bullret från det jäkla åskvädret som förstör min sömn ... -.-" Inte här 8D men jag råkar bo i Finland där det alltid ska vara ett förjävligt väder vid fel tidpunkt -.-" näpp, nu får det åsla hur.mkt som helst. Jag ska sova! Pratar du finländsk dialekt? 0: 28 jul, 2012 23:42 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen