@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Så, det gick snabbt!
28 jul, 2012 23:27 |
|
linnvendela
Elev |
Skrivet av IvveKingh: Skrivet av linnvendela: Skrivet av leumas vän: Skrivet av IvveKingh: Skrivet av linnvendela: Skrivet av IvveKingh: Hur gick det igår hemma hos Ludvig? Det var asmysigt :$ Då var det väl synd att jag inte fick vara med... Stopp och galopp! Vilken Ludvig?! mrfufnek. Skrivet av IvveKingh: Skrivet av linnvendela: Skrivet av IvveKingh: Skrivet av linnvendela: Skrivet av IvveKingh: Hur gick det igår hemma hos Ludvig? Det var asmysigt :$ Då var det väl synd att jag inte fick vara med... Fast vi hade det faktiskt helt okej utan dig ... Tack... Nejmen, förlåt. Du får vara med nästa gång, okej? ♥ Nänä, bara skit i mig, ni... Du FÅR ju vara med?! Jaha. 28 jul, 2012 23:28 |
|
Solkatten
Elev |
Jag hatar näs blod. Hade det nyss och det kändes som om det aldrig skulle sluta.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 28 jul, 2012 23:28 |
|
Borttagen
|
Det blixtrar som faaan där jag bor. Kommer ju bli döv av bullret från det jäkla åskvädret som förstör min sömn ... -.-"
28 jul, 2012 23:29 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Det blixtrar som faaan där jag bor. Kommer ju bli döv av bullret från det jäkla åskvädret som förstör min sömn ... -.-" Jag älskr blixtrar och åska ♥ 28 jul, 2012 23:30 |
|
M4L13
Elev |
Mitt hjärta är krossat och för tillfället hatar jag bajsflashmoben i Sthlm, men jag älskar den <///3
28 jul, 2012 23:31 |
|
Borttagen
|
Jag blåser bubblor
28 jul, 2012 23:31 |
|
IvveKingh
Elev |
Skrivet av linnvendela: Skrivet av IvveKingh: Skrivet av linnvendela: Skrivet av leumas vän: Skrivet av IvveKingh: Skrivet av linnvendela: Skrivet av IvveKingh: Hur gick det igår hemma hos Ludvig? Det var asmysigt :$ Då var det väl synd att jag inte fick vara med... Stopp och galopp! Vilken Ludvig?! mrfufnek. Skrivet av IvveKingh: Skrivet av linnvendela: Skrivet av IvveKingh: Skrivet av linnvendela: Skrivet av IvveKingh: Hur gick det igår hemma hos Ludvig? Det var asmysigt :$ Då var det väl synd att jag inte fick vara med... Fast vi hade det faktiskt helt okej utan dig ... Tack... Nejmen, förlåt. Du får vara med nästa gång, okej? ♥ Nänä, bara skit i mig, ni... Du FÅR ju vara med?! Mhm... HAHA nej jag skämtar bara självklart får ni göra vad ni vill med eller utan mig ;D Erkänn att du trodde lite på mig? GÖNATT NU FÖR SISTA GÅNGE POSS ALLA HEJDÅÅ 28 jul, 2012 23:32 |
|
Borttagen
|
^Godniiiiight
28 jul, 2012 23:34 |
|
linnvendela
Elev |
Skrivet av IvveKingh: Skrivet av linnvendela: Skrivet av IvveKingh: Skrivet av linnvendela: Skrivet av leumas vän: Skrivet av IvveKingh: Skrivet av linnvendela: Skrivet av IvveKingh: Hur gick det igår hemma hos Ludvig? Det var asmysigt :$ Då var det väl synd att jag inte fick vara med... Stopp och galopp! Vilken Ludvig?! mrfufnek. Skrivet av IvveKingh: Skrivet av linnvendela: Skrivet av IvveKingh: Skrivet av linnvendela: Skrivet av IvveKingh: Hur gick det igår hemma hos Ludvig? Det var asmysigt :$ Då var det väl synd att jag inte fick vara med... Fast vi hade det faktiskt helt okej utan dig ... Tack... Nejmen, förlåt. Du får vara med nästa gång, okej? ♥ Nänä, bara skit i mig, ni... Du FÅR ju vara med?! Mhm... HAHA nej jag skämtar bara självklart får ni göra vad ni vill med eller utan mig ;D Erkänn att du trodde lite på mig? GÖNATT NU FÖR SISTA GÅNGE POSS ALLA HEJDÅÅ Bra, vi ska fortsätta ikväll (eller hur mrfufnek?) Jag erkänner inte GODNATT OCH PUSS. (Förresten, jag får inte åka på träningslägret) Jaha. 28 jul, 2012 23:35 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen