@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
linnvendela
Elev |
Skrivet av IvveKingh: Hur gick det igår hemma hos Ludvig? Det var asmysigt :$ Jaha. 28 jul, 2012 23:21 |
|
Borttagen
|
Emma kommer in i huset och skrattar som att hon inte har gjort något annat 0:
28 jul, 2012 23:21 |
|
IvveKingh
Elev |
Skrivet av linnvendela: Skrivet av IvveKingh: Hur gick det igår hemma hos Ludvig? Det var asmysigt :$ Då var det väl synd att jag inte fick vara med... 28 jul, 2012 23:22 |
|
t i l d a
Elev |
28 jul, 2012 23:24 |
|
linnvendela
Elev |
Skrivet av IvveKingh: Skrivet av linnvendela: Skrivet av IvveKingh: Hur gick det igår hemma hos Ludvig? Det var asmysigt :$ Då var det väl synd att jag inte fick vara med... Fast vi hade det faktiskt helt okej utan dig Jaha. 28 jul, 2012 23:24 |
|
leumas vän
Elev |
Skrivet av IvveKingh: Skrivet av linnvendela: Skrivet av IvveKingh: Hur gick det igår hemma hos Ludvig? Det var asmysigt :$ Då var det väl synd att jag inte fick vara med... Stopp och galopp! Vilken Ludvig?! 28 jul, 2012 23:25 |
|
IvveKingh
Elev |
Skrivet av linnvendela: Skrivet av IvveKingh: Skrivet av linnvendela: Skrivet av IvveKingh: Hur gick det igår hemma hos Ludvig? Det var asmysigt :$ Då var det väl synd att jag inte fick vara med... Fast vi hade det faktiskt helt okej utan dig ... Tack... 28 jul, 2012 23:25 |
|
linnvendela
Elev |
Skrivet av leumas vän: Skrivet av IvveKingh: Skrivet av linnvendela: Skrivet av IvveKingh: Hur gick det igår hemma hos Ludvig? Det var asmysigt :$ Då var det väl synd att jag inte fick vara med... Stopp och galopp! Vilken Ludvig?! mrfufnek. Skrivet av IvveKingh: Skrivet av linnvendela: Skrivet av IvveKingh: Skrivet av linnvendela: Skrivet av IvveKingh: Hur gick det igår hemma hos Ludvig? Det var asmysigt :$ Då var det väl synd att jag inte fick vara med... Fast vi hade det faktiskt helt okej utan dig ... Tack... Nejmen, förlåt. Du får vara med nästa gång, okej? ♥ Jaha. 28 jul, 2012 23:26 |
|
Borttagen
|
Jag ska gå på toa nu xD
28 jul, 2012 23:26 |
|
IvveKingh
Elev |
Skrivet av linnvendela: Skrivet av leumas vän: Skrivet av IvveKingh: Skrivet av linnvendela: Skrivet av IvveKingh: Hur gick det igår hemma hos Ludvig? Det var asmysigt :$ Då var det väl synd att jag inte fick vara med... Stopp och galopp! Vilken Ludvig?! mrfufnek. Skrivet av IvveKingh: Skrivet av linnvendela: Skrivet av IvveKingh: Skrivet av linnvendela: Skrivet av IvveKingh: Hur gick det igår hemma hos Ludvig? Det var asmysigt :$ Då var det väl synd att jag inte fick vara med... Fast vi hade det faktiskt helt okej utan dig ... Tack... Nejmen, förlåt. Du får vara med nästa gång, okej? ♥ Nänä, bara skit i mig, ni... 28 jul, 2012 23:27 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen