@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av harrypotter87: den här tråden är populärast på mugglis Ja, för här hänger jag i den skööööna tråden 28 jul, 2012 22:59 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Ska se ett avsnitt av Avatar innan jag går och lägger mig x] Okej, godnatt om du ska logga ut yes, godnatt! :3 28 jul, 2012 22:59 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Ska se ett avsnitt av Avatar innan jag går och lägger mig x] Okej, godnatt om du ska logga ut yes, godnatt! :3 Sov gott! Känner mig som typ John Blund. 28 jul, 2012 23:01 |
|
Borttagen
|
Jag får smsa Andreas och fråga om han är i Öregrund imorgon. Om han är det, så kan jag alltid åka dit och bara hälsa på en stund, och slippa vara hemma samtidigt. Det vore något. Frågan är då bara om han är det.
28 jul, 2012 23:07 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Jag får smsa Andreas och fråga om han är i Öregrund imorgon. Om han är det, så kan jag alltid åka dit och bara hälsa på en stund, och slippa vara hemma samtidigt. Det vore något. Frågan är då bara om han är det. *Håller tummarna* 28 jul, 2012 23:08 |
|
mrfufnek
Elev |
28 jul, 2012 23:15 |
|
Borttagen
|
Jag är trött
28 jul, 2012 23:16 |
|
linnvendela
Elev |
28 jul, 2012 23:19 |
|
M4L13
Elev |
28 jul, 2012 23:19 |
|
IvveKingh
Elev |
Hur gick det igår hemma hos Ludvig? 28 jul, 2012 23:20 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen