One Direction
Forum > Off Topic > One Direction
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
MonsterCookie
Elev |
they called simon cowell "den store guden"
they have no idea how right they are wolfstar deserved better. 11 aug, 2012 20:16 |
|
Bombarda
Elev |
Skrivet av MonsterCookie: hahaha verkligen xDthey called simon cowell "den store guden" they have no idea how right they are Kärlek till alla! 11 aug, 2012 20:50 |
|
Celebikai
Elev |
Imorgon (söndag) klockan 22:00 så är det avslutningsceremoni på svt1, gissa vilka som uppträder?
(ledtråd: en riktning, höhö) ![]()
11 aug, 2012 23:22 |
|
M4L13
Elev |
Skrivet av Celebikai: Imorgon (söndag) klockan 22:00 så är det avslutningsceremoni på svt1, gissa vilka som uppträder? (ledtråd: en riktning, höhö) ÄR AVSLUTNINGEN REDAN IMORGON? O.O
11 aug, 2012 23:24 |
|
Quidditch
Elev |
Skrivet av Celebikai: Imorgon (söndag) klockan 22:00 så är det avslutningsceremoni på svt1, gissa vilka som uppträder? (ledtråd: en riktning, höhö) höhöhö. so EXCITED!!! ![]()
11 aug, 2012 23:24 |
|
Bombarda
Elev |
Skrivet av Celebikai: Imorgon (söndag) klockan 22:00 så är det avslutningsceremoni på svt1, gissa vilka som uppträder? (ledtråd: en riktning, höhö) I know! It is absolutly freaking amazayn! Kärlek till alla! 11 aug, 2012 23:25 |
|
Quidditch
Elev |
Skrivet av Bombarda: Skrivet av Celebikai: Imorgon (söndag) klockan 22:00 så är det avslutningsceremoni på svt1, gissa vilka som uppträder? (ledtråd: en riktning, höhö) I know! It is absolutly freaking amazayn! Hahah min mamma och jag tidigare idag. Jag: AHHHH one direction på OS imorgon. Mamma: ? Jag: Ja asså dopm ska uppträda och WHKJDASHFJKASHFK Mamma: Jaså är dom så kända? Jag: *palm face* ![]()
11 aug, 2012 23:27 |
|
Bombarda
Elev |
Skrivet av Quidditch: Skrivet av Bombarda: Skrivet av Celebikai: Imorgon (söndag) klockan 22:00 så är det avslutningsceremoni på svt1, gissa vilka som uppträder? (ledtråd: en riktning, höhö) I know! It is absolutly freaking amazayn! Hahah min mamma och jag tidigare idag. Jag: AHHHH one direction på OS imorgon. Mamma: ? Jag: Ja asså dopm ska uppträda och WHKJDASHFJKASHFK Mamma: Jaså är dom så kända? Jag: *palm face* hahahhaha gaaah varför förstår ingeb att dem är kända ? Jag berättade för min syrra att dem typ "slagit" the beatles, hon bara "ja men det är för att det finns mer folk på jorden nu" Jag bara gaaah hon tigger eftet stryk! Kärlek till alla! 12 aug, 2012 00:53 |
|
M4L13
Elev |
12 aug, 2012 00:59 |
|
scarhead
Lärare |
can you tell me when the larry and elounor war nr. 87364857485 war is over
i'm sorry i can't hear you over the sound of this amazing ship ![]() (awkward kiss is awkward men har hört att de var på kisscam haha? någon som vet om det är sant?) ![]() more kissing because bitch we're flawless ![]() let's clap, shall we ![]() yes ![]() woops good work paparazzi ![]() pointing like a calder ![]() do you see that guurl? with those shoes with that sweater? ![]() yeah i know right ![]() go go england wooh ![]() let's take a couple pic because WE'RE SO PERFECT ![]() ![]() ![]() no comment because otp 12 aug, 2012 13:00 |
Du får inte svara på den här tråden.




















Mugglarportalen