@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: jag gifte mig nästan med Cleverbot. Creeepy Oooooomg I know. It's scary. Ja 0: Stackars barn.. Men ändå; va smarta dom måste blivit o__o 28 jul, 2012 22:43 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: jag gifte mig nästan med Cleverbot. Creeepy Oooooomg I know. It's scary. Ja 0: Stackars barn.. Men ändå; va smarta dom måste blivit o__o Ja, eller hur! 28 jul, 2012 22:43 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: jag gifte mig nästan med Cleverbot. Creeepy Oooooomg I know. It's scary. Ja 0: Stackars barn.. Men ändå; va smarta dom måste blivit o__o Ja, eller hur! men osociala nolifers, haha xD 28 jul, 2012 22:44 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: jag gifte mig nästan med Cleverbot. Creeepy Oooooomg I know. It's scary. Ja 0: Stackars barn.. Men ändå; va smarta dom måste blivit o__o Ja, eller hur! men osociala nolifers, haha xD Haha xD Jag ska cleverbota nu 28 jul, 2012 22:46 |
|
Borttagen
|
28 jul, 2012 22:47 |
|
Flismos
Elev |
Typ dog när jag såg den här tråden, så sjukt skön \('o'
''Sometimes you poke the bear and other times the bear pokes you'' 28 jul, 2012 22:48 |
|
Borttagen
|
Hahah, de tär här jag hänger 28 jul, 2012 22:49 |
|
Flismos
Elev |
Skrivet av Borttagen: Hahah, de tär här jag hänger Det förvånar mej inte, sjukt skön xD ''Sometimes you poke the bear and other times the bear pokes you'' 28 jul, 2012 22:50 |
|
Borttagen
|
28 jul, 2012 22:51 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: jag gifte mig nästan med Cleverbot. Creeepy Oooooomg I know. It's scary. Ja 0: Stackars barn.. Men ändå; va smarta dom måste blivit o__o Ja, eller hur! men osociala nolifers, haha xD Haha xD Jag ska cleverbota nu ooh, do that 28 jul, 2012 22:51 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen