Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 6279 6280 6281 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
LolFeelings
Elev

Avatar


GE MIG DEN HÄR NU.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fwww.thinkgeek.com%2Fimages%2Fproducts%2Ffrontsquare%2Fea43_wheatley_flashlight.jpg

By the way, spelar någon här Portal 2 och vill köra multiplayer? Har aldrig testat det (eftersom jag inte känner någon med Portal 2)

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.giphy.com%2Fmedia%2FyWUGkQ86jKz60%2Fgiphy.gif

28 jul, 2012 17:52

Borttagen

Avatar


ÅH, jag gjorde nyss en HP-vido med en vän... Sjukt dålig är den :'D

28 jul, 2012 17:55

Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Solkatten:
Det verkligen ösregnar ute :s

Slämtar du eller? Här är det soligt! ♥

Jag kan då inte se någon sol ... däremot var det soligt igår. Fast nu regnar det i alla fall inte.

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

28 jul, 2012 18:07

Borttagen

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Solkatten:
Det verkligen ösregnar ute :s

Slämtar du eller? Här är det soligt! ♥

Jag kan då inte se någon sol ... däremot var det soligt igår. Fast nu regnar det i alla fall inte.

Idag har det varit soligt och kring 25 grader hos oss, höhö. Imorgon ska det tydligen bli värmerekord...

JAG STÅR INTE UT!
Jag vill ha hösthösthösthöst. Hatar värme. Buhuu

28 jul, 2012 18:08

Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Solkatten:
Det verkligen ösregnar ute :s

Slämtar du eller? Här är det soligt! ♥

Jag kan då inte se någon sol ... däremot var det soligt igår. Fast nu regnar det i alla fall inte.

Idag har det varit soligt och kring 25 grader hos oss, höhö. Imorgon ska det tydligen bli värmerekord...

JAG STÅR INTE UT!
Jag vill ha hösthösthösthöst. Hatar värme. Buhuu

Det är därför våren är min favorit årstid ♥ Varken för kallt eller för varmt ♥

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

28 jul, 2012 18:11

scarhead *
Lärare

Avatar


Solkatten- Spöregnar det hos dig med? Jag märkte det nyss, det ser ut som någon häller vatten över hela staden här haha.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2F40c17f6816983b30d1473aae77b7847a%2F2b6d82df06007584-60%2Fs500x750%2F6ff482cacffceb3c54556b1b4800f3551baef5ff.gifv

28 jul, 2012 18:24

Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av scarhead *:
Solkatten- Spöregnar det hos dig med? Jag märkte det nyss, det ser ut som någon häller vatten över hela staden här haha.

Inte nu längre

Edit; Ok, jag ljög xD Men det regnar inte alls mycket i alla fall.

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

28 jul, 2012 18:26

Borttagen

Avatar


28 jul, 2012 18:54

Solkatten
Elev

Avatar


Äter pastasallad.

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

28 jul, 2012 18:55

Borttagen

Avatar


Hej jag är rädd att jag redan har tappat en av mina tänder, och tanden är lös. Vad händer om jag tappar den?

28 jul, 2012 19:12

1 2 3 ... 6279 6280 6281 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.