@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
LolFeelings
Elev |
GE MIG DEN HÄR NU.
![]() By the way, spelar någon här Portal 2 och vill köra multiplayer? Har aldrig testat det (eftersom jag inte känner någon med Portal 2)
28 jul, 2012 17:52 |
|
Borttagen
|
ÅH, jag gjorde nyss en HP-vido med en vän... Sjukt dålig är den :'D
28 jul, 2012 17:55 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Det verkligen ösregnar ute :s Slämtar du eller? Här är det soligt! ♥ Jag kan då inte se någon sol ... däremot var det soligt igår. Fast nu regnar det i alla fall inte. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 28 jul, 2012 18:07 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Det verkligen ösregnar ute :s Slämtar du eller? Här är det soligt! ♥ Jag kan då inte se någon sol ... däremot var det soligt igår. Fast nu regnar det i alla fall inte. Idag har det varit soligt och kring 25 grader hos oss, höhö. Imorgon ska det tydligen bli värmerekord... JAG STÅR INTE UT! Jag vill ha hösthösthösthöst. Hatar värme. Buhuu 28 jul, 2012 18:08 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Det verkligen ösregnar ute :s Slämtar du eller? Här är det soligt! ♥ Jag kan då inte se någon sol ... däremot var det soligt igår. Fast nu regnar det i alla fall inte. Idag har det varit soligt och kring 25 grader hos oss, höhö. Imorgon ska det tydligen bli värmerekord... JAG STÅR INTE UT! Jag vill ha hösthösthösthöst. Hatar värme. Buhuu Det är därför våren är min favorit årstid ♥ Varken för kallt eller för varmt ♥ "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 28 jul, 2012 18:11 |
scarhead
Lärare |
Solkatten- Spöregnar det hos dig med? Jag märkte det nyss, det ser ut som någon häller vatten över hela staden här haha.
28 jul, 2012 18:24 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av scarhead :Solkatten- Spöregnar det hos dig med? Jag märkte det nyss, det ser ut som någon häller vatten över hela staden här haha. Inte nu längre Edit; Ok, jag ljög xD Men det regnar inte alls mycket i alla fall. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 28 jul, 2012 18:26 |
|
Borttagen
|
VINN 50G I EN TÄVLING http://www.mugglarportalen.se/forum.php?topic=22105&page=1#p1281088
28 jul, 2012 18:54 |
|
Solkatten
Elev |
Äter pastasallad.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 28 jul, 2012 18:55 |
|
Borttagen
|
Hej jag är rädd att jag redan har tappat en av mina tänder, och tanden är lös. Vad händer om jag tappar den?
28 jul, 2012 19:12 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen