Smultronklubben
Forum > Off Topic > Klubbar > Smultronklubben
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av YoshiFriend <3: Skrivet av Borttagen: Skrivet av YoshiFriend <3: Skrivet av Borttagen: Skrivet av YoshiFriend <3: Skrivet av Borttagen: Skrivet av YoshiFriend <3: Skrivet av Borttagen: Skrivet av YoshiFriend <3: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Jag behöver rolla NU Det är din tur på vårat Nä någon av er som vill rolla med mig? Jag! Yey! Vad vill du rolla? HP, medeltid? gärna medeltid Gatubarn i London under 1800-talet? låter bra Va? någon speciell handling, att de blir tillfånga tagna av någon eller lurade eller så? Bara vanligt liv? En kompis svälter ihjäl? 31 mar, 2013 20:03 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av YoshiFriend <3: Skrivet av Borttagen: Skrivet av YoshiFriend <3: Skrivet av Borttagen: Skrivet av YoshiFriend <3: Skrivet av Borttagen: Skrivet av YoshiFriend <3: Skrivet av Borttagen: Skrivet av YoshiFriend <3: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Jag behöver rolla NU Det är din tur på vårat Nä någon av er som vill rolla med mig? Jag! Yey! Vad vill du rolla? HP, medeltid? gärna medeltid Gatubarn i London under 1800-talet? låter bra Va? någon speciell handling, att de blir tillfånga tagna av någon eller lurade eller så? Bara vanligt liv? En kompis svälter ihjäl? Allvarligt SLUTA CITERA MIG NU 31 mar, 2013 20:03 |
|
YoshiFriend <3
Elev |
Matilda weasley: pesten kanske går?
http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=28385 <--- Dramione ff 31 mar, 2013 20:05 |
|
Borttagen
|
Okej, men det är på 1600-talet 31 mar, 2013 20:06 |
|
luna, lily
Elev |
31 mar, 2013 20:06 |
|
YoshiFriend <3
Elev |
Skrivet av Borttagen: Okej, men det är på 1600-talet Kan vi inte rolla på 1600 talet då? xD http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=28385 <--- Dramione ff 31 mar, 2013 20:07 |
|
Borttagen
|
Oooh 31 mar, 2013 20:07 |
|
luna, lily
Elev |
31 mar, 2013 20:10 |
|
Borttagen
|
Skrivet av YoshiFriend <3: Skrivet av Borttagen: Okej, men det är på 1600-talet Kan vi inte rolla på 1600 talet då? xD Jo 31 mar, 2013 20:10 |
|
YoshiFriend <3
Elev |
inte för att vara taskig eller något, men måste du ha samma profil bild som mig? blir lite störigt om man ska chatta med dig eller så Du får jätte gärna ha en Yoshi bild, men kanske inte behöver ha just en sån jag har http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=28385 <--- Dramione ff 31 mar, 2013 20:10 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen