Vad lyssnar du på just nu?
Forum > Off Topic > Vad lyssnar du på just nu?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Draken Norbert
Elev |
17 dec, 2011 18:26 |
|
Borttagen
|
Slipknot - Three Nil
17 dec, 2011 18:31 |
|
Borttagen
|
In Flames - Liberation
17 dec, 2011 18:42 |
|
Borttagen
|
Mischief Managed - Oliver Boyd and the Rememberalls
17 dec, 2011 19:33 |
|
Fang
Elev |
Mugglis radio. Vet inte vad låten heter.
17 dec, 2011 19:34 |
|
Borttagen
|
30 Seconds to Mars - Alibi ♥
We both could see crystal clear That the inevitable end was near Made our choice, trial by fire To battle is the only way we feel alive 17 dec, 2011 19:34 |
|
Weasley
Elev |
Time Bomb med All time Low
17 dec, 2011 19:40 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Lyssnar och lyssnar. Jag lyssar och ser på KAT-TUNs konsert från 2008 i Tokyo. JAG SMÄLLER AV HÄR!!!! Aldrig har jag lockats att sätta mig ner och se konserter på datorn som är 3-4h långa men KAT-TUN och Arashi lyckas!!!! JAG VILL TILL JAPAN NU!!!! JAPAN.NU!!!!!
☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 17 dec, 2011 19:43 |
|
Borttagen
|
In Flames - Sober And Irrelevant
17 dec, 2011 19:43 |
|
Borttagen
|
Bridge to the Other Side - Oliver Boyd and the Remembralls
17 dec, 2011 19:47 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen