@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
I actually get what you mean by this. Trust me, I love The Hunger Games (well, no, not really. I love the first one, after that it went downhill unfortunately) but I feel that a lot of Potter-fans have completely left the fandom for THG (mostly on tumblr). I guess I'm just a bit scared that people are letting go of what they said they would stick with beyond the end. That being said, I'd gladly watch a Hunger Games video by Hanna, because I'm sure she'd pull it off brilliantly!
^ THIS (det understrukna)! THIIS jag lämnade själv nästan hp för hg. Shaame edit: borde jag skriva det här på unpopular opinions eller nånting? Känns som om någon/några kommer protestera eller inte vet jag. 28 jul, 2012 16:20
Detta inlägg ändrades senast 2012-07-28 kl. 16:23
|
|
scarhead
Lärare |
Jag vill ha tillbaka min dator med mina bilder och mina videos och mina minnen, så jag kan skriva mina fanfictions och texter där och så jag kan ladda ner program osv. på min dator.
Jag vill ha min dator. JAG HAR SÅDANT SKRIVSUG OCH JAG MÅSTE HA MIN DATOR FÖR ATT SKRIVA NER DET MEN DEN VILL INTE FUNKA HELVETE 28 jul, 2012 16:23 |
|
Hp Luna
Elev |
Skulle bli glad om alla kollade in min novell, "väldigt kär/ obegripligt ensam."
SNÄLLA ♥ Min tumblr
28 jul, 2012 16:25 |
|
Borttagen
|
Asså, när folk tar bilder från internet och påstår att det är dem som har gjort bilden och jag på liksom mindre än kanske 5min kan konstatera att dem inte alls har gjort bilden.
28 jul, 2012 16:33 |
|
Borttagen
|
Jag kan inte vokaler
28 jul, 2012 16:50 |
|
EmahS
Elev |
Sitter fast på ett vandrarhem i Leksand och väntar i över 30 min på en taxi. Bröllopsfesten har redan börjat.
Vilken jävla stad har inte ens taxi?... Fuck this shit. Och jag är sur mycket för att jag inte fick sova ordentligt i natt
28 jul, 2012 16:50 |
|
Celebikai
Elev |
28 jul, 2012 17:02 |
|
Borttagen
|
Kan jag ju inte alls 28 jul, 2012 17:05 |
|
scarhead
Lärare |
28 jul, 2012 17:07 |
|
Borttagen
|
Jag har köpt nya leopard (gula) haremsbyxor! ♥
28 jul, 2012 17:10 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen