@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Känslan man får när man upptäcker att minst fem av skådespelarna i Inception är med i The Dark Knight Rises ♥
Fast det är ju samma regissör så det är ganska förståeligt. 28 jul, 2012 14:56 |
|
Borttagen
|
OHMYGOOOOOOOOOOOOOOOOOOD!!!!
Mina kusiner och min moster kommer till samma hotell som jag är på nu. Snart Och jag ska få en glass Snart ska jag bada 28 jul, 2012 15:02 |
|
kinshaw
Elev |
Skrivet av Borttagen: Har inget att göra! Ska typ till vännäsbadet ikväll, kanske asdkalds bor du i vännäs/i närheten? jag bor i vännäs xD trodde jag var typ forever alone här. ![]()
28 jul, 2012 15:05 |
|
Lordlollo
Elev |
åh gud! vi har börjar använde vårat galma xbox(inte360) igen och det är sjukt kul ju! ^^
♆ 28 jul, 2012 15:08 |
|
Solkatten
Elev |
Skulle verkligen vilja vara med i en flashmob någon gång ♥ Hade varit riktigt roligt
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 28 jul, 2012 15:08 |
|
Borttagen
|
Mjahahahhaa..... Jag lurade någon att man kunde flyga till solen med ett flygplan. *känner mig bra*
28 jul, 2012 15:08 |
|
leumas vän
Elev |
28 jul, 2012 15:10 |
|
Borttagen
|
Jag tror att någon hade tråkigt. xD
28 jul, 2012 15:11 |
|
Lordlollo
Elev |
de vill väl inte att cyklister ska känna sig dissade så de för köra lika fort som bilarna!
♆ 28 jul, 2012 15:13 |
|
leumas vän
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag tror att någon hade tråkigt. xD Skrivet av Lordlollo: de vill väl inte att cyklister ska känna sig dissade så de för köra lika fort som bilarna! Eller så är det specialgjort för Cykel! XD 28 jul, 2012 15:17 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen