@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
leumas vän
Elev |
Skrivet av Minidjuret: Tack så mycket :c Gud vad konstigt, de finns ju verkligen inte på fb c: Jag skrattade åt att jag har sett dem förut, inte åt bilderna i sig c: 28 jul, 2012 13:21 |
|
Minidjuret
Elev |
leumas vän- Haha vad är ens det roliga med det? cx
Jag har sett bilder på dig med när du är liten, haha c: 28 jul, 2012 13:22 |
|
Li
Biträdande rektor |
Nu är jag påklädd! (ping leumas vän)
without something there is no nothing 28 jul, 2012 13:23 |
|
leumas vän
Elev |
28 jul, 2012 13:25 |
|
Solkatten
Elev |
Vi tjänade någonting på 2000:- idag på vår loppis
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 28 jul, 2012 14:03 |
|
Borttagen
|
ÅH NICE! På tal om loppis... Jag borde ta mig en sväng till Adam & Eva eller Fyndis idag... 28 jul, 2012 14:07 |
|
Borttagen
|
Jag måste hitta piano tabs för All beauty destroyed.
Snart. Den är så fin. 28 jul, 2012 14:17 |
|
Borttagen
|
lagar mat
28 jul, 2012 14:19 |
|
Chokladkort
Elev |
Skrivet av Solkatten: Det är lustigt. Jag har somnat runt 4-6 varje dag nästan det här sommarlovet och då gått upp runt 10-1. Men så idag vaknar jag runt 8. Liksom, om jag har en bestämd tid i t.ex. imorgon som jag ska gå upp så vaknar jag oftast alltid automatiskt runt den tiden eller någon timme innan ... Det är konstigt xD (a) Jag har också typ en bestämd tid... Jag går upp mellan halv sju och sju, och mellan halv fem och halv sex vaknar jag och går på toa. Haha, sedan somnar jag om och dörmmer knasiga drömmar. Sedan loggar jag in på mugglis.. XXD! Nobody can take Luna from my heart! <3
Louis William Tomlinson <3! 1D <3!
28 jul, 2012 14:28 |
|
Borttagen
|
Har inget att göra!
Ska typ till vännäsbadet ikväll, kanske 28 jul, 2012 14:37 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen