@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Li: Skrivet av Borttagen: Man skulle kanske kunna ta på sig kläder... Funderar också på det där... speciellt eftersom jag börjar jobba snart XD Ja, då vore det nog smart XD jag måste bara gå till ica, och det kan jag göra senare, men... det vore nog bra med kläder ändå, haha. 28 jul, 2012 12:40 |
|
leumas vän
Elev |
Skrivet av Li: Skrivet av Borttagen: Man skulle kanske kunna ta på sig kläder... Funderar också på det där... speciellt eftersom jag börjar jobba snart XD Näe Li, nu skyndar du dig! Du kan ju inte lata dig hela dan! 28 jul, 2012 12:41 |
|
Li
Biträdande rektor |
Skrivet av leumas vän: Skrivet av Li: Skrivet av Borttagen: Man skulle kanske kunna ta på sig kläder... Funderar också på det där... speciellt eftersom jag börjar jobba snart XD Näe Li, nu skyndar du dig! Du kan ju inte lata dig hela dan! Pfffft ska du säga!!!! without something there is no nothing 28 jul, 2012 12:42 |
|
Solkatten
Elev |
Det ösregnade och åskade i morse
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 28 jul, 2012 12:43 |
|
leumas vän
Elev |
Skrivet av Li: Skrivet av leumas vän: Skrivet av Li: Skrivet av Borttagen: Man skulle kanske kunna ta på sig kläder... Funderar också på det där... speciellt eftersom jag börjar jobba snart XD Näe Li, nu skyndar du dig! Du kan ju inte lata dig hela dan! Pfffft ska du säga!!!! Äsch XD Heja Li, hon är bra! hon är vis! Hon är bra på alla vis, och hon älskar ris, HEJA! 28 jul, 2012 12:44 |
|
Borttagen
|
jag borde gå ut...
28 jul, 2012 12:44 |
|
Minidjuret
Elev |
28 jul, 2012 13:09 |
|
Borttagen
|
Jag tittar på film
28 jul, 2012 13:13 |
|
leumas vän
Elev |
28 jul, 2012 13:15 |
|
Minidjuret
Elev |
Tack så mycket :c Gud vad konstigt, de finns ju verkligen inte på fb c: 28 jul, 2012 13:18 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen