@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
EmahS
Elev |
Okej. Kanske har skrapat ihop 4 timmars sömn. Mellan sömnlösheten pga en snubbe som snarkat jävlar i det HELA natten, och en hund som tassat runt, druckit vatten och slickat mig på handen.
Nu väntas en hel dag och natt med bröllop, dop och fest. Yey?...
28 jul, 2012 09:16 |
|
Obliviate_
Elev |
Godmorgonen
28 jul, 2012 09:23 |
|
Chokladkort
Elev |
28 jul, 2012 09:42
Detta inlägg ändrades senast 2012-07-28 kl. 09:47
|
|
-Patronus-
Elev |
Skrivet av Chokladkort: Min hamste heter Chilli! Jag har också en hamster. Den heter Gnocchi! (uttalas "Gnotchi"
28 jul, 2012 09:45 |
|
Borttagen
|
Har precis borstat håret
28 jul, 2012 10:13 |
|
Borttagen
|
Ska byta profilbild snart
28 jul, 2012 10:13 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Chokladkort: Min hamste heter Chilli! http://www.google.se/imgres?hl=sv&biw=1366&bih=614&tbm=isch&tbnid=KYBGl9kkqAkfOM:&imgrefurl=http://hamster.ifokus.se/discussions/4dcebf50d4ebea6d9800f376-ella-x-dubbel-casanova&docid=PDMBnksqq-3caM&imgurl=http://aliciarider.blogg.se/images/2011/ellaaa-020_147876116.jpg&w=400&h=307&ei=H5gTUISSC_T24QSXk4H4AQ&zoom=1&iact=hc&vpx=531&vpy=201&dur=2370&hovh=197&hovw=256&tx=110&ty=83&sig=103045320602085239013&page=4&tbnh=135&tbnw=176&start=66&ndsp=24&ved=1t:429,r:2,s:66,i:287 Så ser han ut! Supersöt! 28 jul, 2012 10:14 |
|
Solkatten
Elev |
Det är lustigt. Jag har somnat runt 4-6 varje dag nästan det här sommarlovet och då gått upp runt 10-1. Men så idag vaknar jag runt 8. Liksom, om jag har en bestämd tid i t.ex. imorgon som jag ska gå upp så vaknar jag oftast alltid automatiskt runt den tiden eller någon timme innan ... Det är konstigt xD (a)
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 28 jul, 2012 10:14 |
|
Borttagen
|
Ska på marknad snart!
28 jul, 2012 10:19 |
|
LolFeelings
Elev |
28 jul, 2012 11:19 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen