@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Alice...
Elev |
28 jul, 2012 01:05 |
|
M4L13
Elev |
28 jul, 2012 01:05 |
|
scarhead
Lärare |
'I've never been so proud to be British'
SAME, RANDOM MAN WHO'S TALKING, SAME the thing is I'm not british 28 jul, 2012 01:08 |
|
IvveKingh
Elev |
Skrivet av linnvendela: Njah... BAJSBAJSBAJSBAJSBAJSBAJS. Känner du igen dig? xD Nej? Ööhhh.. Vem skrev så? Måste vara en riktigt omogen unge, den... 28 jul, 2012 01:11 |
|
Borttagen
|
Skrivet av scarhead: 'I've never been so proud to be British' SAME, RANDOM MAN WHO'S TALKING, SAME the thing is I'm not british I don’t care what my birth certificate says tonight I’m british 28 jul, 2012 01:12 |
|
linnvendela
Elev |
Skrivet av IvveKingh: Skrivet av linnvendela: Njah... BAJSBAJSBAJSBAJSBAJSBAJS. Känner du igen dig? xD Nej? Ööhhh.. Vem skrev så? Måste vara en riktigt omogen unge, den... Typ... Kanske... Du? Jaha. 28 jul, 2012 01:12 |
|
scarhead
Lärare |
Skrivet av Borttagen: SameSkrivet av scarhead: 'I've never been so proud to be British' SAME, RANDOM MAN WHO'S TALKING, SAME the thing is I'm not british I don’t care what my birth certificate says tonight I’m british I became british tonight 28 jul, 2012 01:15 |
|
IvveKingh
Elev |
Skrivet av linnvendela: Skrivet av IvveKingh: Skrivet av linnvendela: Njah... BAJSBAJSBAJSBAJSBAJSBAJS. Känner du igen dig? xD Nej? Ööhhh.. Vem skrev så? Måste vara en riktigt omogen unge, den... Typ... Kanske... Du? Det har jag sannerligen inget minne av! 28 jul, 2012 01:17 |
|
kinshaw
Elev |
28 jul, 2012 01:17 |
|
linnvendela
Elev |
Skrivet av IvveKingh: Skrivet av linnvendela: Skrivet av IvveKingh: Skrivet av linnvendela: Njah... BAJSBAJSBAJSBAJSBAJSBAJS. Känner du igen dig? xD Nej? Ööhhh.. Vem skrev så? Måste vara en riktigt omogen unge, den... Typ... Kanske... Du? Det har jag sannerligen inget minne av! Jovisst, sure... Jaha. 28 jul, 2012 01:20 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen