One Direction
Forum > Off Topic > One Direction
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
M4L13
Elev |
Skrivet av Borttagen: M4L13: HAHA I know right? changed lyrics: Spoiler: Tryck här för att visa! oh harry dear harry styles, u and louis just have to stop play those games every night and clean ur maddafakking head from all those dirty things that will never leave ur head... (lol epic random brev tuu harrryyeh) NÅGON, SKRIV NER DETTA OCH SKICKA DET TILL HONOM! *malieisrandom*
10 aug, 2012 02:57 |
|
Borttagen
|
M4L13: OH GOD YES
lololololol 10 aug, 2012 11:53 |
|
si_tonks
Elev |
10 aug, 2012 11:58 |
|
Doby
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag tycker tyvärr inte om bandet, men jag har full respekt och skriker inte bu osv. Jag har sett 2 videos och har märkt en sak som ni kanske skulle kunna svara på. Varför får blondie och gamlingen aldrig sjunga? Är inte dom lika duktiga eller något? håller med jag det är typ bara Harry,Liam och Zyan som sjunger varför görr inte Niall och Louis det? men jag ÄLSKAR 1D
10 aug, 2012 12:03 |
|
Borttagen
|
dem är bra har inge emot dem
10 aug, 2012 12:05 |
|
superman
Elev |
http://lethazzalovelou.tumblr.com/post/29116447417/winkmalik-ohemgee1d-paulscrazybitcharmy
JESUS CHRIST, tror ni att det kan vara låtlistan??? 10 aug, 2012 14:40 |
|
Borttagen
|
Skrivet av superman: http://lethazzalovelou.tumblr.com/post/29116447417/winkmalik-ohemgee1d-paulscrazybitcharmy JESUS CHRIST, tror ni att det kan vara låtlistan??? holy macarony 10 aug, 2012 15:58 |
|
Quidditch
Elev |
superman - omfg. jag har ingen aning men det känns som dom borde märkt att det är en stor whiteboard tavla bakom dom med alla deras nya låtar...
but who knows..... ![]()
10 aug, 2012 15:59 |
|
Solkatten
Elev |
Vill ha tips på fler OneShots :'D ♥ Gärna på engelska.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 10 aug, 2012 16:18 |
|
IamAK
Elev |
Skrivet av superman: http://lethazzalovelou.tumblr.com/post/29116447417/winkmalik-ohemgee1d-paulscrazybitcharmy JESUS CHRIST, tror ni att det kan vara låtlistan??? omg. hoppas inte. titlarna är rätt så skumma xD 10 aug, 2012 17:23 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen