I Dödens Labyrint
Forum
> Quidditchplanen
> Rollspel
> I Dödens Labyrint
|
Borttagen
|
(okej men ska vi göra det då?)
22 feb, 2015 16:01
|
|
Borttagen
|
( Ja tycker det inte var så roligt nu mot slutet)
22 feb, 2015 16:01
|
|
Borttagen
|
nä tycker inte heler det tycker det blv mer enskilt osv
22 feb, 2015 16:02
|
|
Borttagen
|
Ja så det här rollet är nu nerlagt
22 feb, 2015 16:03
|
|
Borttagen
|
~The end~
haha var tuvgen
22 feb, 2015 16:04
|
|
Borttagen
|
Ska vi bara rolla vårat första roll eller har du lust att skapa ett nytt?
22 feb, 2015 16:05
|
|
Borttagen
|
jag skulle nog vilja ha ett nytt kanske ? vi kan ju ta detta i mezz så kan man ju sluta bevaka detta roll så har man ett roll mindre
22 feb, 2015 16:08
|
|
Borttagen
|
Visst vi pratar mer om det i uggla
22 feb, 2015 16:09
|
Du får inte svara på den här tråden.