Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

I Dödens Labyrint

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > I Dödens Labyrint

1 2 3 ... 623 624 625
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


(okej men ska vi göra det då?)

22 feb, 2015 16:01

Borttagen

Avatar


( Ja tycker det inte var så roligt nu mot slutet)

22 feb, 2015 16:01

Borttagen

Avatar


nä tycker inte heler det tycker det blv mer enskilt osv

22 feb, 2015 16:02

Borttagen

Avatar


Ja så det här rollet är nu nerlagt

22 feb, 2015 16:03

Borttagen

Avatar


~The end~

haha var tuvgen

22 feb, 2015 16:04

Borttagen

Avatar


Ska vi bara rolla vårat första roll eller har du lust att skapa ett nytt?

22 feb, 2015 16:05

Borttagen

Avatar


jag skulle nog vilja ha ett nytt kanske ? vi kan ju ta detta i mezz så kan man ju sluta bevaka detta roll så har man ett roll mindre

22 feb, 2015 16:08

Borttagen

Avatar


Visst vi pratar mer om det i uggla

22 feb, 2015 16:09

1 2 3 ... 623 624 625

Forum > Quidditchplanen > Rollspel > I Dödens Labyrint

Du får inte svara på den här tråden.