@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Skrivet av GinnyOlivia: Skrivet av Solkatten: Skrivet av GinnyOlivia: Skrivet av Solkatten: Skrivet av EMELESEL: Skrivet av Solkatten: Skrivet av EMELESEL: Skrivet av Solkatten: Skrivet av EMELESEL: JAAA DUKTIGA, DUKTIGA NELLIE HAR LÄRT SIG GILLA ONE DIRECTION! AWESOME Haha, njae jag vet inte...det är en rätt mysig fandom och så.. Jag gillar några av deras låtar, och de är söta och roliga, men jag vet inte riktigt om det måste betyda att man ska bli världens fan lixom.. Vad är derectionator förresten? "New or fake fans" typ Haha, sorry men hur kan man vara ''fake fan''? alla är väl lika mycket fan bara för att man är ny eller typ inte har hört alla låtar? O.o Ehehe jag tycker bara det är skumt att man ska bli ''äkta fan'... Typ gillar dem för hur dem ser ut, inte kan stava deras namn rätt, gillar bara alla utom en etc. PROUD DIRECTIONATOR ♥ nejmen. Jag kan stava deras namn rätt men jag vet inte så mycket om dem, jag tycker de har talang men gillar inte deras musik. Gillar Louis tho. jag skulle dock aldrig vilja vara med i deras fandom, skulle skämmas för alla andra 24/7. Haha, varför då? idk idk, stör mig på många (men inte alla) av deras fans plus att det är en sån himla hets och alla "tjejtidningar" heter numera One Direction Magazine och alla är helt obsessed och jag blir så trött på allt ugh. Jaha ni pratar om mig. Alltså nu känner jag mig lite trög Ja ja jag gillar 1D, men det är ofrivilligt!!! 27 jul, 2012 13:25 |
|
scarhead
Lärare |
Jag blir så frustrerad när många säger hur jobbiga alla är i en viss fandom och hur alla är irriterande osv. och hur mycket de hatar fandomen för alla fans - dra inte en kam över alla andra, herregud. Alla beter sig inte likadant, säg inte att du hatar fandomen när du ogillar några i den.
But yes vissa i 1D-fandomen är jobbiga. Och allt prat med fejkfans blabla shut up så länge man stödjer killarna och gillar dem är man inget fejkfans. Förstår inte ens vart det kom från från den första början. 27 jul, 2012 13:30 |
|
GinnyOlivia
Elev |
Jag satt fast i ett växthus när det åskade för ett par veckor sen tillsammans med Katla som är en kind-of-Directioner, Pixie, M4L13 och Knizzlare som är totalDirectioners. De fick mig nästan att gilla 1D haa.
edit: scarhead var uttrycket Directionator kom från första början? Från den jobbiga delen av fandomen obviously. There ya go ![]()
27 jul, 2012 13:30 |
|
scarhead
Lärare |
Skrivet av Regulus: nej. nej det är det inte.Skrivet av HarryFreakingPotter: grejor är ju coolt Skrivet av scarhead: är jag den enda som avskyr när folk säger tjejor? o.o Eller grejor.. det är inte grammatiskt korrekt! det heter tjejer och grejer. punkt. 27 jul, 2012 13:32 |
|
Borttagen
|
Skrivet av scarhead: Jag blir så frustrerad när många säger hur jobbiga alla är i en viss fandom och hur alla är irriterande osv. och hur mycket de hatar fandomen för alla fans - dra inte en kam över alla andra, herregud. Alla beter sig inte likadant, säg inte att du hatar fandomen när du ogillar några i den. But yes vissa i 1D-fandomen är jobbiga. Och allt prat med fejkfans blabla shut up så länge man stödjer killarna och gillar dem är man inget fejkfans. Förstår inte ens vart det kom från från den första början. THIS^^ 27 jul, 2012 13:32 |
|
Knizzlare
Elev |
27 jul, 2012 13:34 |
|
scarhead
Lärare |
GinnyOlivia - ah, I guess.
(nu menade jag inte dig hehe) jag bara blir så irriterad aksjskdjek. orkar inte. fejkfan hit och fejkfan dit... SLUTA SÄTTA STÄMPLAR PÅ FOLK det är faktiskt inte trevligt att bli kallad fejkfan. jag säger inte directionator till någon för det anses så kränkande av något slag. vissa vet inte allt, just för att du gör det betyder inte att du ska gå runt och kalla folk directionator hit och dit. STOP WITH THE DIRECTIONER-DIRECTIONATOR-THINGY, WE ARE A FAMILY. 27 jul, 2012 13:36 |
|
Knizzlare
Elev |
27 jul, 2012 13:53 |
|
Borttagen
|
Det är ganska roligt att se hur vissa försöker få en att fråga dem hur de hade det igår. Jag bara sitter här och ser hur hon försöker, och jag ignorerar henne, precis som hon har gjort i flera dagar nu.
27 jul, 2012 14:00 |
|
Solkatten
Elev |
Jag visste inte att det var vinter i Australien nu
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 27 jul, 2012 14:14 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen