@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Ibland hatar jag Omegle.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 27 jul, 2012 12:19 |
|
Borttagen
|
En facebook-vän skrev att hon kollade efter moppar på Blocket, min första tanke var att hon var ute efter en skurmopp, fast det var moped!
27 jul, 2012 12:26 |
|
Radioanka
Elev |
happiness can be found, even in the darkest times, if one only remembers to turn on the light. 27 jul, 2012 12:30 |
|
Mintpastill
Elev |
Kanske ska gå ut och plocka lite vinbär? Och jobba på brännan lite samtidigt medan solen behagar lysa här i Borås.
"When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story." -Barney Stinson 27 jul, 2012 12:37 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Radioanka: http://www.youtube.com/watch?v=pAyKJAtDNCw Bara för att min humor är sjukt vrickad idag. Hahah xD "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 27 jul, 2012 12:41 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Jag har börjat gilla 1D ofrivilligt!
27 jul, 2012 13:05 |
|
GinnyOlivia
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av EMELESEL: Skrivet av Solkatten: Skrivet av EMELESEL: Skrivet av Solkatten: Skrivet av EMELESEL: JAAA DUKTIGA, DUKTIGA NELLIE HAR LÄRT SIG GILLA ONE DIRECTION! AWESOME Haha, njae jag vet inte...det är en rätt mysig fandom och så.. Jag gillar några av deras låtar, och de är söta och roliga, men jag vet inte riktigt om det måste betyda att man ska bli världens fan lixom.. Vad är derectionator förresten? "New or fake fans" typ Haha, sorry men hur kan man vara ''fake fan''? alla är väl lika mycket fan bara för att man är ny eller typ inte har hört alla låtar? O.o Ehehe jag tycker bara det är skumt att man ska bli ''äkta fan'... Typ gillar dem för hur dem ser ut, inte kan stava deras namn rätt, gillar bara alla utom en etc. PROUD DIRECTIONATOR ♥ nejmen. Jag kan stava deras namn rätt men jag vet inte så mycket om dem, jag tycker de har talang men gillar inte deras musik. Gillar Louis tho. jag skulle dock aldrig vilja vara med i deras fandom, skulle skämmas för alla andra 24/7. ![]()
27 jul, 2012 13:13 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av GinnyOlivia: Skrivet av Solkatten: Skrivet av EMELESEL: Skrivet av Solkatten: Skrivet av EMELESEL: Skrivet av Solkatten: Skrivet av EMELESEL: JAAA DUKTIGA, DUKTIGA NELLIE HAR LÄRT SIG GILLA ONE DIRECTION! AWESOME Haha, njae jag vet inte...det är en rätt mysig fandom och så.. Jag gillar några av deras låtar, och de är söta och roliga, men jag vet inte riktigt om det måste betyda att man ska bli världens fan lixom.. Vad är derectionator förresten? "New or fake fans" typ Haha, sorry men hur kan man vara ''fake fan''? alla är väl lika mycket fan bara för att man är ny eller typ inte har hört alla låtar? O.o Ehehe jag tycker bara det är skumt att man ska bli ''äkta fan'... Typ gillar dem för hur dem ser ut, inte kan stava deras namn rätt, gillar bara alla utom en etc. PROUD DIRECTIONATOR ♥ nejmen. Jag kan stava deras namn rätt men jag vet inte så mycket om dem, jag tycker de har talang men gillar inte deras musik. Gillar Louis tho. jag skulle dock aldrig vilja vara med i deras fandom, skulle skämmas för alla andra 24/7. Haha, varför då? "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 27 jul, 2012 13:14 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Snacka om att jag är sugen på glass! ♥
27 jul, 2012 13:22 |
|
GinnyOlivia
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av GinnyOlivia: Skrivet av Solkatten: Skrivet av EMELESEL: Skrivet av Solkatten: Skrivet av EMELESEL: Skrivet av Solkatten: Skrivet av EMELESEL: JAAA DUKTIGA, DUKTIGA NELLIE HAR LÄRT SIG GILLA ONE DIRECTION! AWESOME Haha, njae jag vet inte...det är en rätt mysig fandom och så.. Jag gillar några av deras låtar, och de är söta och roliga, men jag vet inte riktigt om det måste betyda att man ska bli världens fan lixom.. Vad är derectionator förresten? "New or fake fans" typ Haha, sorry men hur kan man vara ''fake fan''? alla är väl lika mycket fan bara för att man är ny eller typ inte har hört alla låtar? O.o Ehehe jag tycker bara det är skumt att man ska bli ''äkta fan'... Typ gillar dem för hur dem ser ut, inte kan stava deras namn rätt, gillar bara alla utom en etc. PROUD DIRECTIONATOR ♥ nejmen. Jag kan stava deras namn rätt men jag vet inte så mycket om dem, jag tycker de har talang men gillar inte deras musik. Gillar Louis tho. jag skulle dock aldrig vilja vara med i deras fandom, skulle skämmas för alla andra 24/7. Haha, varför då? idk idk, stör mig på många (men inte alla) av deras fans plus att det är en sån himla hets och alla "tjejtidningar" heter numera One Direction Magazine och alla är helt obsessed och jag blir så trött på allt ugh. ![]()
27 jul, 2012 13:24 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen