@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
EMELESEL
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av EMELESEL: JAAA DUKTIGA, DUKTIGA NELLIE HAR LÄRT SIG GILLA ONE DIRECTION! AWESOME Haha, njae jag vet inte...det är en rätt mysig fandom och så.. Jag gillar några av deras låtar, och de är söta och roliga, men jag vet inte riktigt om det måste betyda att man ska bli världens fan lixom.. Vad är derectionator förresten? 27 jul, 2012 11:28 |
|
Moy.GinnyWeasley
Elev |
27 jul, 2012 11:30 |
|
EMELESEL
Elev |
Men nu börjar jag fan störa mig på att tumme upparna inte räknas!!
27 jul, 2012 11:36 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av EMELESEL: Skrivet av Solkatten: Skrivet av EMELESEL: JAAA DUKTIGA, DUKTIGA NELLIE HAR LÄRT SIG GILLA ONE DIRECTION! AWESOME Haha, njae jag vet inte...det är en rätt mysig fandom och så.. Jag gillar några av deras låtar, och de är söta och roliga, men jag vet inte riktigt om det måste betyda att man ska bli världens fan lixom.. Vad är derectionator förresten? "New or fake fans" typ "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 27 jul, 2012 11:37 |
|
EMELESEL
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av EMELESEL: Skrivet av Solkatten: Skrivet av EMELESEL: JAAA DUKTIGA, DUKTIGA NELLIE HAR LÄRT SIG GILLA ONE DIRECTION! AWESOME Haha, njae jag vet inte...det är en rätt mysig fandom och så.. Jag gillar några av deras låtar, och de är söta och roliga, men jag vet inte riktigt om det måste betyda att man ska bli världens fan lixom.. Vad är derectionator förresten? "New or fake fans" typ Haha, sorry men hur kan man vara ''fake fan''? alla är väl lika mycket fan bara för att man är ny eller typ inte har hört alla låtar? O.o Ehehe jag tycker bara det är skumt att man ska bli ''äkta fan'... 27 jul, 2012 11:41 |
|
kinshaw
Elev |
27 jul, 2012 11:43 |
|
Borttagen
|
Trevligt att man inte ens mår bra när det ska vara en "bra" dag i mitt liv. Tja, det kan nog diskuteras...
27 jul, 2012 11:46 |
|
Dracossister
Elev |
27 jul, 2012 11:50 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av EMELESEL: Skrivet av Solkatten: Skrivet av EMELESEL: Skrivet av Solkatten: Skrivet av EMELESEL: JAAA DUKTIGA, DUKTIGA NELLIE HAR LÄRT SIG GILLA ONE DIRECTION! AWESOME Haha, njae jag vet inte...det är en rätt mysig fandom och så.. Jag gillar några av deras låtar, och de är söta och roliga, men jag vet inte riktigt om det måste betyda att man ska bli världens fan lixom.. Vad är derectionator förresten? "New or fake fans" typ Haha, sorry men hur kan man vara ''fake fan''? alla är väl lika mycket fan bara för att man är ny eller typ inte har hört alla låtar? O.o Ehehe jag tycker bara det är skumt att man ska bli ''äkta fan'... Typ gillar dem för hur dem ser ut, inte kan stava deras namn rätt, gillar bara alla utom en etc. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 27 jul, 2012 11:55 |
|
Cara Riddle
Elev |
Skrivet av lovarto: Vi skall ha så kul xD vi kan äta massa skit ockås xD Lejonet och Björnen och sånt ♥Skrivet av Cara Riddle: I morgon kommer lovarto hit och ja jag behöver verkligen träffa kära Becka ♥ yaaaaaay! ♥ jag behöver träffa dig också! So fun! Vi behöver inte göra ett skiiiiiiiiiiiiiit xD ![]()
27 jul, 2012 11:59 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen