@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
hahahahahah super coola 8D
27 jul, 2012 01:52 |
|
Borttagen
|
Jag trodde drakarna på topplistan för äldsta drakar levde fortfarande men nyss såg jag att alla utom en är döda, lite deprimerande...
27 jul, 2012 01:52 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: jepp tycker med detJag trodde drakarna på topplistan för äldsta drakar levde fortfarande men nyss såg jag att alla utom en är döda, lite deprimerande... 27 jul, 2012 01:52 |
|
Knizzlare
Elev |
fyfan vad jag är besviken och ledsen och arg och blööööh
varför kan inte allt bara va bra och bli som det ska? ![]()
27 jul, 2012 02:03 |
|
Solkatten
Elev |
'I'm a big fat idiot!' xD
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 27 jul, 2012 03:01 |
|
Sara Weasley!
Elev |
27 jul, 2012 07:54 |
|
Borttagen
|
Ska till fårö snart
27 jul, 2012 08:53 |
|
HarryFreakingPotter
Elev |
27 jul, 2012 09:39 |
|
Regulus
Elev |
Skrivet av HarryFreakingPotter: grejor är ju coolt Skrivet av scarhead: är jag den enda som avskyr när folk säger tjejor? o.o Eller grejor..
27 jul, 2012 09:42 |
|
Borttagen
|
Får dricka massvis med kaffe om jag ska hålla mig vaken idag. Av alla dagar, så är det idag jag ska vara übertrött...
27 jul, 2012 09:52 |
Du får inte svara på den här tråden.
















Mugglarportalen