@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: HEJ HUR MÅR FOLKET? Bra, du själv? Ja, jag mår väl fysiskt sett bra ^^ Någon Cassandra Larsson Skickade en vänförfrågan på facebook för några veckor sedan och hon bara "Jag känner clara och erika" Ja, vi GICK i samma klass.. Varför skickade hon till dig då? Vet u det? Nej, vet hon vem jag är? XD Skulle inte tro det ^^ Om Clara och jag har pratat om dig någongång och hon har hört det så tror jag inte det var det hon tänkte på. Hon är en sådan där som vill ha tusen vänner på fb så hon har säkert suttit och kollat igenom alla Claras vänner och sedan skickat ut förfrågningar xD Teaterapan Vad görs? 26 jul, 2012 22:48 |
|
joel9324
Elev |
Skrivet av Borttagen: Hej. omg har du skapat en ny!! asså jag blev rädd när du tog bort din!! :O welcome back
26 jul, 2012 22:49 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: HEJ HUR MÅR FOLKET? Bra, du själv? Ja, jag mår väl fysiskt sett bra ^^ Någon Cassandra Larsson Skickade en vänförfrågan på facebook för några veckor sedan och hon bara "Jag känner clara och erika" Ja, vi GICK i samma klass.. Varför skickade hon till dig då? Vet u det? Nej, vet hon vem jag är? XD Skulle inte tro det ^^ Om Clara och jag har pratat om dig någongång och hon har hört det så tror jag inte det var det hon tänkte på. Hon är en sådan där som vill ha tusen vänner på fb så hon har säkert suttit och kollat igenom alla Claras vänner och sedan skickat ut förfrågningar xD Teaterapan Vad görs? Hahaha precis xD bara för det skickade jag en vänförfrågning till dig nu XDDD Jag gör inte så mycket. Funderar ^^ Dusjääälv? 26 jul, 2012 22:50 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Hej. Du ångrar att du tog bort din va? Det gjorde jag när jag tog bort mig :3 26 jul, 2012 22:50 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av AlvaRawenclaw: Skrivet av Borttagen: Skrivet av AlvaRawenclaw: Skrivet av Borttagen: Skrivet av AlvaRawenclaw: Skrivet av Borttagen: Skrivet av AlvaRawenclaw: varför får man bara 3 tummar varje dag? :< Jag använder nästan aldrig mina, kanske borde det gör det Och du? Jag är Azum OOOHHH HEJ Ja! Nu är jag iallafall här! Jaaaa!!! Har saknat dig! saknat dig med! speech! 26 jul, 2012 22:57 |
|
Knizzlare
Elev |
VETNIVETNIVETNI?!!!??!
Josh Hutcherson fyller år samma dag som jaag asså fatta vad coolt, jag har liksom aldrig haft nån kändis jag känt till som fyller år på samma dag som jag så kommer liksom Peeta, min räddare i nöden ♥ tihihihiihhakbsdfhb ![]()
26 jul, 2012 22:57 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: HEJ HUR MÅR FOLKET? Bra, du själv? Ja, jag mår väl fysiskt sett bra ^^ Någon Cassandra Larsson Skickade en vänförfrågan på facebook för några veckor sedan och hon bara "Jag känner clara och erika" Ja, vi GICK i samma klass.. Varför skickade hon till dig då? Vet u det? Nej, vet hon vem jag är? XD Skulle inte tro det ^^ Om Clara och jag har pratat om dig någongång och hon har hört det så tror jag inte det var det hon tänkte på. Hon är en sådan där som vill ha tusen vänner på fb så hon har säkert suttit och kollat igenom alla Claras vänner och sedan skickat ut förfrågningar xD Teaterapan Vad görs? Hahaha precis xD bara för det skickade jag en vänförfrågning till dig nu XDDD Jag gör inte så mycket. Funderar ^^ Dusjääälv? Jag ligger i min säng, accepteras imorgon 26 jul, 2012 22:59 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: HEJ HUR MÅR FOLKET? Bra, du själv? Ja, jag mår väl fysiskt sett bra ^^ Någon Cassandra Larsson Skickade en vänförfrågan på facebook för några veckor sedan och hon bara "Jag känner clara och erika" Ja, vi GICK i samma klass.. Varför skickade hon till dig då? Vet u det? Nej, vet hon vem jag är? XD Skulle inte tro det ^^ Om Clara och jag har pratat om dig någongång och hon har hört det så tror jag inte det var det hon tänkte på. Hon är en sådan där som vill ha tusen vänner på fb så hon har säkert suttit och kollat igenom alla Claras vänner och sedan skickat ut förfrågningar xD Teaterapan Vad görs? Hahaha precis xD bara för det skickade jag en vänförfrågning till dig nu XDDD Jag gör inte så mycket. Funderar ^^ Dusjääälv? Jag ligger i min säng, accepteras imorgon Trevligt trevligt 26 jul, 2012 23:01 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: HEJ HUR MÅR FOLKET? Bra, du själv? Ja, jag mår väl fysiskt sett bra ^^ Någon Cassandra Larsson Skickade en vänförfrågan på facebook för några veckor sedan och hon bara "Jag känner clara och erika" Ja, vi GICK i samma klass.. Varför skickade hon till dig då? Vet u det? Nej, vet hon vem jag är? XD Skulle inte tro det ^^ Om Clara och jag har pratat om dig någongång och hon har hört det så tror jag inte det var det hon tänkte på. Hon är en sådan där som vill ha tusen vänner på fb så hon har säkert suttit och kollat igenom alla Claras vänner och sedan skickat ut förfrågningar xD Teaterapan Vad görs? Hahaha precis xD bara för det skickade jag en vänförfrågning till dig nu XDDD Jag gör inte så mycket. Funderar ^^ Dusjääälv? Jag ligger i min säng, accepteras imorgon Trevligt trevligt Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: HEJ HUR MÅR FOLKET? Bra, du själv? Ja, jag mår väl fysiskt sett bra ^^ Någon Cassandra Larsson Skickade en vänförfrågan på facebook för några veckor sedan och hon bara "Jag känner clara och erika" Ja, vi GICK i samma klass.. Varför skickade hon till dig då? Vet u det? Nej, vet hon vem jag är? XD Skulle inte tro det ^^ Om Clara och jag har pratat om dig någongång och hon har hört det så tror jag inte det var det hon tänkte på. Hon är en sådan där som vill ha tusen vänner på fb så hon har säkert suttit och kollat igenom alla Claras vänner och sedan skickat ut förfrågningar xD Teaterapan Vad görs? Hahaha precis xD bara för det skickade jag en vänförfrågning till dig nu XDDD Jag gör inte så mycket. Funderar ^^ Dusjääälv? Jag ligger i min säng, accepteras imorgon Trevligt trevligt Ja! Hatar att sova! 26 jul, 2012 23:03 |
|
Borttagen
|
Horn;; Jag med. Liksom... Ja, jag gillat det inte kort sagt xD
26 jul, 2012 23:04 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen