One Direction
Forum > Off Topic > One Direction
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Ledsen om jag är efterbliven men visst är dem gay va? Självklart inte. xD Både Liam, Louis och Zayn (?) har flickvänner. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 9 aug, 2012 13:10 |
|
scarhead
Lärare |
Skrivet av Solkatten: .... Vad menar du med ''självklart inte''?Skrivet av Borttagen: Ledsen om jag är efterbliven men visst är dem gay va? Självklart inte. xD Både Liam, Louis och Zayn (?) har flickvänner. 9 aug, 2012 13:19 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Ok, så det var såhär. Jag ville ha lite nattläsning, och vad är bättre än en 1Doneshot? Helst sorglig, tänkte jag när jag började leta efter den perfekta. Och jag snubblade över DEN HÄR. och jag hade inte ens kommit hälften, förrän jag låg och snyftade, i försök att inte väcka dem andra i huset. Och det blev bara värre och värre. Jag grät och grät och grät, och jag brukar inte ens vara den som gråter till fanfics eller texter överhuvudtaget. Jag är ingen hardcore Larry-shipper, visst, jag shippar dem, who doesn't? Men det är inte min favoritpairing. Och ändå så kunde jag inte sluta gråta. Fan, Vilma, du ska inte läsa sånt här. Läs, foks, och gråt. Omg, kan inte sluta gråta. :'( <//3 scarhead - De är ju inte det? O.o "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 9 aug, 2012 13:35 |
|
scarhead
Lärare |
Solkatten - det syftade jag inte på. men vad menar du med ''självklart inte''?
de kanske är bisexuella like nobody knows 9 aug, 2012 13:37 |
|
Solkatten
Elev |
Det var inte så jag menade. :s
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 9 aug, 2012 14:13 |
|
Borttagen
|
9 aug, 2012 15:29 |
|
Bombarda
Elev |
Skrivet av Borttagen: Ok, så det var såhär. Jag ville ha lite nattläsning, och vad är bättre än en 1Doneshot? Helst sorglig, tänkte jag när jag började leta efter den perfekta. Och jag snubblade över DEN HÄR. och jag hade inte ens kommit hälften, förrän jag låg och snyftade, i försök att inte väcka dem andra i huset. Och det blev bara värre och värre. Jag grät och grät och grät, och jag brukar inte ens vara den som gråter till fanfics eller texter överhuvudtaget. Jag är ingen hardcore Larry-shipper, visst, jag shippar dem, who doesn't? Men det är inte min favoritpairing. Och ändå så kunde jag inte sluta gråta. Fan, Vilma, du ska inte läsa sånt här. Läs, foks, och gråt. okej jag har inget att göra imorgon. det får bli att sätta sig i soffan med en näsduk och choklad och bara gråta ^^ Kärlek till alla! 9 aug, 2012 19:08 |
|
M4L13
Elev |
9 aug, 2012 21:42 |
|
Borttagen
|
9 aug, 2012 22:05 |
|
Solkatten
Elev |
Behöver tips på mega bra oneshots!
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 9 aug, 2012 22:31 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen