@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
EmahS
Elev |
Mugglis. I helgen kommer jag nog att bli lite oaktiv. Imorgon kl.8 sätter jag mig på tåget mot Leksand (7 timmar tåg. Yey!), och kommer inte hem förrän på söndag kl.21 typ.
Kommer logga in på mobilen ibland!
26 jul, 2012 22:35 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: HEJ HUR MÅR FOLKET? Bra, du själv? Ja, jag mår väl fysiskt sett bra ^^ 26 jul, 2012 22:35 |
|
Cara Riddle
Elev |
26 jul, 2012 22:37 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: HEJ HUR MÅR FOLKET? Bra, du själv? Ja, jag mår väl fysiskt sett bra ^^ Någon Cassandra Larsson Skickade en vänförfrågan på facebook för några veckor sedan och hon bara "Jag känner clara och erika" 26 jul, 2012 22:39 |
|
Borttagen
|
Hej.
26 jul, 2012 22:40 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: HEJ HUR MÅR FOLKET? Bra, du själv? Ja, jag mår väl fysiskt sett bra ^^ Någon Cassandra Larsson Skickade en vänförfrågan på facebook för några veckor sedan och hon bara "Jag känner clara och erika" Ja, vi GICK i samma klass.. Varför skickade hon till dig då? Vet u det? 26 jul, 2012 22:40 |
|
tyri
Elev |
26 jul, 2012 22:41 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: HEJ HUR MÅR FOLKET? Bra, du själv? Ja, jag mår väl fysiskt sett bra ^^ Någon Cassandra Larsson Skickade en vänförfrågan på facebook för några veckor sedan och hon bara "Jag känner clara och erika" Ja, vi GICK i samma klass.. Varför skickade hon till dig då? Vet u det? Nej, vet hon vem jag är? XD 26 jul, 2012 22:45 |
|
Celebikai
Elev |
26 jul, 2012 22:45 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: HEJ HUR MÅR FOLKET? Bra, du själv? Ja, jag mår väl fysiskt sett bra ^^ Någon Cassandra Larsson Skickade en vänförfrågan på facebook för några veckor sedan och hon bara "Jag känner clara och erika" Ja, vi GICK i samma klass.. Varför skickade hon till dig då? Vet u det? Nej, vet hon vem jag är? XD Skulle inte tro det ^^ Om Clara och jag har pratat om dig någongång och hon har hört det så tror jag inte det var det hon tänkte på. Hon är en sådan där som vill ha tusen vänner på fb så hon har säkert suttit och kollat igenom alla Claras vänner och sedan skickat ut förfrågningar xD 26 jul, 2012 22:47 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen