Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

[LÅST] One Direction

Forum > Off Topic > One Direction

1 2 3 ... 622 623 624 ... 1330 1331 1332
Användare Inlägg
AlvaRawenclaw
Elev

Avatar


har nördat 1D jättelänge nu, tills NIALL+HARRY-bilderna på tumblr plötsligt tog slut ._. hmpf.

speech!

8 aug, 2012 23:53

Borttagen

Avatar


wtf

8 aug, 2012 23:55

Borttagen

Avatar


Skrivet av AlvaRawenclaw:
har nördat 1D jättelänge nu, tills NIALL+HARRY-bilderna på tumblr plötsligt tog slut ._. hmpf.

OK ALVA NIAM IS THA SHIT.
MEN ME GUSTA DIN FORUMSIGNATUR.

8 aug, 2012 23:55

scarhead
Lärare

Avatar


orkar inte bry mig om 1d just nu tbh
eller fandom eller idk

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2F40c17f6816983b30d1473aae77b7847a%2F2b6d82df06007584-60%2Fs500x750%2F6ff482cacffceb3c54556b1b4800f3551baef5ff.gifv

8 aug, 2012 23:56

AlvaRawenclaw
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av AlvaRawenclaw:
har nördat 1D jättelänge nu, tills NIALL+HARRY-bilderna på tumblr plötsligt tog slut ._. hmpf.

OK ALVA NIAM IS THA SHIT.
MEN ME GUSTA DIN FORUMSIGNATUR.

NARRY !!!!!!! FTW!!!!!!!!

speech!

8 aug, 2012 23:57

Ronald Weasley
Elev

Avatar


^ NIAM or LARRY STYLINSON ;D

9 aug, 2012 00:26

Borttagen

Avatar


Ok, så det var såhär.
Jag ville ha lite nattläsning, och vad är bättre än en 1Doneshot? Helst sorglig, tänkte jag när jag började leta efter den perfekta. Och jag snubblade över DEN HÄR.
och jag hade inte ens kommit hälften, förrän jag låg och snyftade, i försök att inte väcka dem andra i huset. Och det blev bara värre och värre. Jag grät och grät och grät, och jag brukar inte ens vara den som gråter till fanfics eller texter överhuvudtaget.
Jag är ingen hardcore Larry-shipper, visst, jag shippar dem, who doesn't? Men det är inte min favoritpairing. Och ändå så kunde jag inte sluta gråta.
Fan, Vilma, du ska inte läsa sånt här.
Läs, foks, och gråt.

9 aug, 2012 02:24

Borttagen

Avatar


Ledsen om jag är efterbliven men visst är dem gay va?

9 aug, 2012 11:53

scarhead
Lärare

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Ledsen om jag är efterbliven men visst är dem gay va?
nu ska jag förstöra glädjen, men vad vi vet så är de inte gay!
bara fandomen som har för kul med våra skämt.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2F40c17f6816983b30d1473aae77b7847a%2F2b6d82df06007584-60%2Fs500x750%2F6ff482cacffceb3c54556b1b4800f3551baef5ff.gifv

9 aug, 2012 12:02

Borttagen

Avatar


Go 1D Go 1D IDIREKTION!!!!

9 aug, 2012 13:08

1 2 3 ... 622 623 624 ... 1330 1331 1332

Forum > Off Topic > One Direction

Du får inte svara på den här tråden.