One Direction
Forum > Off Topic > One Direction
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
AlvaRawenclaw
Elev |
har nördat 1D jättelänge nu, tills NIALL+HARRY-bilderna på tumblr plötsligt tog slut ._. hmpf.
speech! 8 aug, 2012 23:53 |
|
Borttagen
|
wtf
8 aug, 2012 23:55 |
|
Borttagen
|
Skrivet av AlvaRawenclaw: har nördat 1D jättelänge nu, tills NIALL+HARRY-bilderna på tumblr plötsligt tog slut ._. hmpf. OK ALVA NIAM IS THA SHIT. MEN ME GUSTA DIN FORUMSIGNATUR. 8 aug, 2012 23:55 |
|
scarhead
Lärare |
8 aug, 2012 23:56 |
|
AlvaRawenclaw
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av AlvaRawenclaw: har nördat 1D jättelänge nu, tills NIALL+HARRY-bilderna på tumblr plötsligt tog slut ._. hmpf. OK ALVA NIAM IS THA SHIT. MEN ME GUSTA DIN FORUMSIGNATUR. NARRY !!!!!!! FTW!!!!!!!! speech! 8 aug, 2012 23:57 |
|
Ronald Weasley
Elev |
^ NIAM or LARRY STYLINSON ;D
9 aug, 2012 00:26 |
|
Borttagen
|
Ok, så det var såhär.
Jag ville ha lite nattläsning, och vad är bättre än en 1Doneshot? Helst sorglig, tänkte jag när jag började leta efter den perfekta. Och jag snubblade över DEN HÄR. och jag hade inte ens kommit hälften, förrän jag låg och snyftade, i försök att inte väcka dem andra i huset. Och det blev bara värre och värre. Jag grät och grät och grät, och jag brukar inte ens vara den som gråter till fanfics eller texter överhuvudtaget. Jag är ingen hardcore Larry-shipper, visst, jag shippar dem, who doesn't? Men det är inte min favoritpairing. Och ändå så kunde jag inte sluta gråta. Fan, Vilma, du ska inte läsa sånt här. Läs, foks, och gråt. 9 aug, 2012 02:24 |
|
Borttagen
|
Ledsen om jag är efterbliven men visst är dem gay va?
9 aug, 2012 11:53 |
|
scarhead
Lärare |
Skrivet av Borttagen: nu ska jag förstöra glädjen, men vad vi vet så är de inte gay!Ledsen om jag är efterbliven men visst är dem gay va? bara fandomen som har för kul med våra skämt. 9 aug, 2012 12:02 |
|
Borttagen
|
Go 1D Go 1D IDIREKTION!!!!
9 aug, 2012 13:08 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen