@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Regulus
Elev |
Skrivet av scarhead: ring brandbilen in laptop brinner på mitt lår men jag kommer inte med några omständigheter att flytta laptopen för jag vill ha den här fast mitt lår brinner
26 jul, 2012 14:11 |
|
Optic
Elev |
Skrivet av EmahS: Skrivet av Optic: Skrivet av Borttagen: Aaarrrgghh! Hatar alla fake-konton på twitter! Tredje fake-kontot som följer mig nu, och jag hinner alltid bli lika excited innan jag inser det D: SÅ IRRITERANDE De heter typ @NiallOffficial eller @Harry_Sstyles och så har de samma bild Kolla alltid efter den lilla blå bocken vid namnet Jo, jag vet men jag tror (?) inte den syns vid feeden. 26 jul, 2012 14:13 |
|
Regulus
Elev |
26 jul, 2012 14:14 |
|
scarhead
Lärare |
oh herregud
hittade mitt första inlägget i den här tråden haha ' Skrivet av scarhead: jag tänker på engelska just nu! BRA INLÄGG MATILDA 26 jul, 2012 14:14 |
|
Borttagen
|
26 jul, 2012 14:14 |
|
scarhead
Lärare |
Skrivet av scarhead: wow märkte nu att jag redan då skrev utan stor bokstavoh herregud hittade mitt första inlägget i den här tråden haha ' Skrivet av scarhead: jag tänker på engelska just nu! BRA INLÄGG MATILDA hur länge har jag gjort det herregud 26 jul, 2012 14:17 |
|
EmahS
Elev |
Skrivet av Optic: Skrivet av EmahS: Skrivet av Optic: Skrivet av Borttagen: Aaarrrgghh! Hatar alla fake-konton på twitter! Tredje fake-kontot som följer mig nu, och jag hinner alltid bli lika excited innan jag inser det D: SÅ IRRITERANDE De heter typ @NiallOffficial eller @Harry_Sstyles och så har de samma bild Kolla alltid efter den lilla blå bocken vid namnet Jo, jag vet men jag tror (?) inte den syns vid feeden. Den syns inte där, men det räcker att klicka en gång på namnet så syns den
26 jul, 2012 14:18 |
|
Borttagen
|
Jag och Arvid suger bokstavligen på att göra chokladbollar. Iställa för 3 msk blev det 3 dl. mumsiga!
26 jul, 2012 14:21 |
|
scarhead
Lärare |
26 jul, 2012 14:24 |
|
Optic
Elev |
Skrivet av EmahS: Skrivet av Optic: Skrivet av EmahS: Skrivet av Optic: Skrivet av Borttagen: Aaarrrgghh! Hatar alla fake-konton på twitter! Tredje fake-kontot som följer mig nu, och jag hinner alltid bli lika excited innan jag inser det D: SÅ IRRITERANDE De heter typ @NiallOffficial eller @Harry_Sstyles och så har de samma bild Kolla alltid efter den lilla blå bocken vid namnet Jo, jag vet men jag tror (?) inte den syns vid feeden. Den syns inte där, men det räcker att klicka en gång på namnet så syns den Jo men jag läser snabbt igenom feeden och så finns det såna här fake-accounts som skriver typ: "Följ blablabla så börjar jag följa dig" (fast på engelska dårå) och dum som jag är tror jag att det är det riktiga och ba: "WOHO" och sen ba: "JAHA 26 jul, 2012 14:24 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen